|
Extrema Outdoor 2008
|
View this Thread in Original format
| Fray Dee |
Ja Hoor de datum is weer bekend.
Zet Hem Vast in je agenda 19 juli Aquabest Te Eindhoven / Best.
EXTREMA OUTDOOR 2008.
Cant Wait for the line-up.
Heb je alvast ideen voor de line-up laat ze hier achter op deze topic.
Voor verdere info ga je naar www.extrema.nl .
Greetzz
FrayDee:gsmile: |
|
|
| AxePlode |
| Staat genoteerd, ben er weer bij. 5 april start de online voorverkoop volgens extrema. |
|
|
| Frenkieee |
Stephan Bodzin en Patch Park zijn iig al bekend.
Ben benieuwd wat voor helden ze op de Lakeside weg gaan zetten. Kan niet wachten! |
|
|
| Ultravibe! |
't Moet wel heel goed zijn wil ik me dit jaar weer in die extrema drukte gaan begeven, tegen betaling nog wel.
's Middags drie uur Vath en afsluiten met Sasha en Digweed op de main ofzo.:D |
|
|
| MennoB |
| Zeker aanwezig.. Dag erop rijden we 's nachts aan voor vakantie, dus geen betere manier om je vakantie te beginnen! :D |
|
|
| Fray Dee |
| quote: | Originally posted by MennoB
Zeker aanwezig.. Dag erop rijden we 's nachts aan voor vakantie, dus geen betere manier om je vakantie te beginnen! :D |
Zeker lekker gaar opweg naar Kroatie daarna.:toocool: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
't Moet wel heel goed zijn wil ik me dit jaar weer in die extrema drukte gaan begeven, tegen betaling nog wel.
|
Ik weet niet of je op vorig jaar doelt, maar het was toen hardstikke goed te doen, even een piekje van een uurtje ofzo, maar voor de rest had je bewegingsvrijheid zat. Vond het een topfestival! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Ik weet niet of je op vorig jaar doelt, maar het was toen hardstikke goed te doen, even een piekje van een uurtje ofzo, maar voor de rest had je bewegingsvrijheid zat. Vond het een topfestival! |
Ik doel op de afgelopen drie jaar. Sommige delen als de mainstage waren gewoon echt no-go area's. Ik was even bij Bookashade gaan kijken. De hele tijd mensen die tegen je aan staan/lopen, daar kan ik echt niet tegen. Hetzelfde verhaal als je je op het terrein van A naar B wilde begeven. Ik heb er niet zo heel veel last van gehad afgelopen editie omdat ik enkel in de niet-populaire Border/lake side/techno areas heb gestaan en niet op allerlei smsjes van 'he kom effe hierheen' ben ingegaan. Extrema is in Best gewoon totaal uit zijn voegen gegroeid. Bovendien heerst er al jaren amper sfeer, misschien niet in de laatste plaats omdat 90 procent van het publiek de door Extrema met zeer veel zorg geselecteerde line-ups steeds weer bestempeld als 'kut'. Zo nu weer even genoeg gezeik. :tongue2 |
|
|
| leopoltv |
kom maar op met die line-up!
ik hoop op Booka shade:tongue3 |
|
|
| Ruiz |
| Booka is nu wel een beetje passe denk je niet |
|
|
| leopoltv |
| quote: | Originally posted by Ruiz
Booka is nu wel een beetje passe denk je niet |
Ja.... mischien wel .. ook aangezien ze nogsteeds de zelfde tracks "spelen" als 2 jaar geleden...
maar goed... :D |
|
|
| Ultravibe! |
| Ook een erg overrated act imo, leuk 'om naar te kijken'. Boek bijvoorbeeld een Guy Gerber live en het rockt 100 keer harder.:D |
|
|
|
|