|
סלקום בני זונותתתתתתתת
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
וווווווואי איזה דיכאון!!!!!!
אני במשבר
מה לעשות מה לעשותץ1?!!?!?!!?!? |
|
|
| MoSH_MaN |
כוס עמק!!
אוף עוד היה לי תקווה
כי העלו אוראנג' ל76 אגורות |
|
|
| eXeTik |
| איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!! |
גם אני
המחירים עודכנו אתמול |
|
|
| Hell_Copter |
יוווווו כוש על האמא שלהם!!!!!
מה זה כמעט 70 אגורות להודעה!??!
שילכו להזדיין... אני לא שולח הודעות לאורנג' יותר...
רק לסלקום!!! |
|
|
|
|