return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סלקום בני זונותתתתתתתת
View this Thread in Original format
DjChook
http://www.cellcom.co.il/genframe.html?i1.8.2.1.html

מה שעשו זה העלו את המחיר של אס.אמ.אסים לחברות אחות ליותר מ 60 אגורותתת
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
http://www.cellcom.co.il/genframe.html?i1.8.2.1.html

מה שעשו זה העלו את המחיר של אס.אמ.אסים לחברות אחות ליותר מ 60 אגורותתת


וווווווואי איזה דיכאון!!!!!!
אני במשבר
מה לעשות מה לעשותץ1?!!?!?!!?!?
MoSH_MaN
כוס עמק!!

אוף עוד היה לי תקווה
כי העלו אוראנג' ל76 אגורות
eXeTik
איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!!
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!!


גם אני

המחירים עודכנו אתמול
Hell_Copter
יוווווו כוש על האמא שלהם!!!!!
מה זה כמעט 70 אגורות להודעה!??!
שילכו להזדיין... אני לא שולח הודעות לאורנג' יותר...
רק לסלקום!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement