|
VANAVOND 10 mei!! Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Yez mensen vanavond mag ik weer komen draaien op ID&T radio.Dit keer van 22:00 - 00:00.Als jullie niks te doen hebben en lekker thuis zitten voor te drinken tussen dit tijdstip.Dont forget to tune in!!! :)Hoop dat jullie het wat vinden.;)
GREETZ!! |
|
|
| M5 |
heeyy goed dat je het zegt , ik was het alweer vergeten...ik tune zeker ff in!
veel succes!!!:cool: |
|
|
| Optimus |
ik heb t al op PF gezegd, maar hier maar nog een keer:)
Ik ga luisteren als ik vrij ben! Ben 22 uur vrij dus dat lukt wel
Succes BeLLiE! |
|
|
| rellivisit |
| Good luck Bellie. En je site ziet er trouwens strak uit! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Als je weer zo'n vette set neerzet als de vorige keer dan kan t al niet meer kapot.
Suc6, je verdient t wel ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
/me gaat horen, heb tog geen ruk te doen vanaav
veel suc6 man! |
|
|
| Smirnoff |
| ik zal ook wel effies luisteren !! suc6 |
|
|
| TimeportE |
ik ga weer luisteren en weer opnemen (iig luisteren misschien opnemen, eff cool edit weer installeren etc) :D..
misschien krijg je weer zon interview.. was wel cool vorige keer! :) |
|
|
| Remy D |
| Phat Bellie, ik ga zeker luisteren. Phat KEWL:D:D |
|
|
| SnuggLe |
Cool ! :)
Morgen hebben we dus: DJ_Bellie-Live_at_ID&T_Radio_(09-05-2002)-??? :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik zal t moeten opnemen...heb al een feest vanavond...
Suc6 dermee iig! :D |
|
|
| TranceFool |
| Kewl :D...echt vet....ik ga wel ffies luisteren. Suc6 iig :) |
|
|
|
|