return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אחרי 3 שנים....
View this Thread in Original format
Shahar
השתחררתי :)
THE_BLUE_DRAGON
דווקא חשבתי שאתה תלך לקבע אחרי שהיה לך כלכך כיף שם
:toothless

מזל טוב עכשיו לך תמצא עבודה מזדיינת וטוס לרייבים באירופה
:disbelief
Shahar
חחחחחחחח איזה קבע..
לא מאמין שזה עבר כזה מהר..

והתיכנון זה להתחיל ללמוד וכבר בשנה הקרובה להרשם לאונ' ת"א ללימודי הנדסת תוכנה
yaman
מברוק אחי

שיהיה בהצלחה
uzi
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחח איזה קבע..
לא מאמין שזה עבר כזה מהר..

והתיכנון זה להתחיל ללמוד וכבר בשנה הקרובה להרשם לאונ' ת"א ללימודי הנדסת תוכנה

מזל טוב,
הינה עיצה מנסיון:
אם עשית חמש יחידות במקצועות מתמטיקה, פיסיקה ומחשבים (כמוני) זה כלום לעומת מה שהולך בהנדסת תוכנה.
תאמין לי!
תחשוב על המסלול הזה ברצינות, במיוחד כשמדובר בהנדסה.
בהצלחה.
KrazyDJs
מזל טוב אבויה..
בהצלחה בהמשך :)
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
מזל טוב,
הינה עיצה מנסיון:
אם עשית חמש יחידות במקצועות מתמטיקה, פיסיקה ומחשבים (כמוני) זה כלום לעומת מה שהולך בהנדסת תוכנה.
תאמין לי!
תחשוב על המסלול הזה ברצינות, במיוחד כשמדובר בהנדסה.
בהצלחה.


מז"א? אין לך יותר מדי ברירות, אתה חייב ללמוד היום, ואם כבר ללמוד אז משהו שאתה אוהב
uzi
quote:
Originally posted by Shahar
מז"א? אין לך יותר מדי ברירות, אתה חייב ללמוד היום, ואם כבר ללמוד אז משהו שאתה אוהב

אני מסכים.
אני מתכוון לומר שזה מסלול קשה לא משנה כמה מקצועות 5 יחידות עשית.
תשקול את המסלול ברצינות, במיוחד כשמדובר בהנדסה.
Glenn-Holmes
יאללה שחר זה הזמן לחזור לכתוב על בסיס קבוע יותר בפורום...אם צריך נביא לך גם מישהו כדי שיהיה לך עם מי להתווכח :)
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יאללה שחר זה הזמן לחזור לכתוב על בסיס קבוע יותר בפורום...אם צריך נביא לך גם מישהו כדי שיהיה לך עם מי להתווכח :)

זה היה טוב!!! :D

Shahar
quote:
Originally posted by uzi
אני מסכים.
אני מתכוון לומר שזה מסלול קשה לא משנה כמה מקצועות 5 יחידות עשית.
תשקול את המסלול ברצינות, במיוחד כשמדובר בהנדסה.


נכון זה קשה אבל מה הברירות שיש כבר?


quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יאללה שחר זה הזמן לחזור לכתוב על בסיס קבוע יותר בפורום...אם צריך נביא לך גם מישהו כדי שיהיה לך עם מי להתווכח :)


חחח כן יש לי מלא זמן פנוי
מחר אני הולך להשתחרר רישמית ואנלא מבין למה אני לא מתרגש
uzi
quote:
Originally posted by Shahar
נכון זה קשה אבל מה הברירות שיש כבר?

חחח כן יש לי מלא זמן פנוי
מחר אני הולך להשתחרר רישמית ואנלא מבין למה אני לא מתרגש

אתה לא מתרגש מהסיבה הפשוטה שעכשיו מתחילות בעיות חדשות!
אני כן הייתי מבסוט שלפחות יצאתי מהמערכת הצבאית הנצלנית והמנובלת.
לגבי ברירות.... אתה תעלץ לברר על מסלולים ומוסדות לימוד ולהחליט מה מתאים לך. בהצלחות!!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement