return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
נקסט חזרו?
View this Thread in Original format
uzi
קבלתי
SMS
שנקסט הפקות עושים הפלגה.
הינה האתר החדש:
http://www.nextpro.co.il/
השאלה הכי מתבקשת בעולם היא האים זה
COME BACK.
נקסט סיפרו מלא סיפורים בעבר על חזרה והם נעלמו תוך חודשיים.
נראה לי שההפלגה הזו היא חד פעמית.
נקווה שבהפלגה הפעם הם לא ישכחו לשלם לתקליטנים!
חחחחחחחחחחחחחחחחח....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
קבלתי
SMS
שנקסט הפקות עושים הפלגה.
הינה האתר החדש:
http://www.nextpro.co.il/
השאלה הכי מתבקשת בעולם היא האים זה
COME BACK.
נקסט סיפרו מלא סיפורים בעבר על חזרה והם נעלמו תוך חודשיים.
נראה לי שההפלגה הזו היא חד פעמית.
נקווה שבהפלגה הפעם הם לא ישכחו לשלם לתקליטנים!
חחחחחחחחחחחחחחחחח....


כל שנה הם חוזרים להפקה הזו כדי לסחוט עוד קצת כסף....

נקסט יחזרו מתי שהביטלס יקליטו אלבום חדש
uzi
לפי השמועות האחרונות, נקסט כבר לא בדיוק נקסט...
כלומר, התחלפו שם אנשים וחלקים מהחברה נמכרו...
סיפורי סבתא!
נחייה ונראה.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
לפי השמועות האחרונות, נקסט כבר לא בדיוק נקסט...
כלומר, התחלפו שם אנשים וחלקים מהחברה נמכרו...
סיפורי סבתא!
נחייה ונראה.


זה נכון כבר שנתיים

הרוח החיה מאחורי נקסט בשנות פעילותה - האחים רוני ויוסי כבר יותר משנתיים לא בעסק....אני לא מבין מה אנחנו דשים בנושא בכלל עם אמירות "נחיה ונראה"
נקסט לא חוזרים לפחות לא כמו שאנו חושבים שהם צריכים לחזור - נקודה
uzi
אמרתי נחייה ונראה מפני שבאמת אני לא יודע מה הולך שם.
black_mammmba
עזבו חזרו לא חזור,

לפחות יש סרטים של ארמין שם. ועוד מעל רבע שעה.

פרץ של נוסלגייה ~!!!

http://nextpro.co.il/Default.asp?PageId=3213&FragmentId=7684&MH=1
פרי וארמין מ 2001. מדהים !!!!

דרך אגב מישהו יכול להביא לי את הטראק ליסט ?.. של ה"סרט" ?..
uzi
איזה וידאו מדליק וישן! נוסטלגיה-עלק.
ארמין חמוד, זה לפני שהוא ניהיה ממש ענק!
זו התקופה לפני שהתחיל הגן חיות, סליחה על הביטוי.
האיכות אומנם לא הייתה בשמיים, אבל היה מקום לכולם ואפילו מן משפחתיות כזו... אם אפשר לקרוא לזה כך.
קלטו את ארמין מקבל מסג'! איזה צחוקים!!!!!!
והוא קלט שצלמו את זה :D
יהל דפק פרזורה!

טראק ראשון
A TASTE OF SUMMER
אם אני לא טועה.
טראק שני זה
RANK1- such is life
אולי הגרסה של מייק-פוש.
iio- rapture
בגרסה של שני אלו - שכחתי את שמותיהם.

נחמד להזכר :) אבל לא צריך להתבעס מפני שכרטיס טיסה להולנד זה לא בשמיים.
ו 15 יורו לארוע זה ממש בדיחה.
אם עובדים קבוע ומסודר אז אפשר לעשות 4 גיחות בשנה לאירופה ולהנות פי מיליון.

בינתיים יש מספיק הופעות יפות בארץ של שאר מיני מוזיקה אלטרונית.
לפחות זה!
Shahar
זה אומר שלא יבואו יותר שמות גדולים לארץ?
uzi
quote:
Originally posted by Shahar
זה אומר שלא יבואו יותר שמות גדולים לארץ?

זה לא חדש... לפחות ארמין פוקד אותנו פעמיים בשנה.
מפרי קורסטן, לדוגמא, כבר לא הייתי מצפה להגיע.
בנוגע לסגנונות אלקטרונים אחרים, חוץ מטראנס, עדיף שתשאל אחרים פה.
Glenn-Holmes
סצינת הטק האוס בהחלט יודעת ימים יפים בארץ
מדובר במסיבות עם כמה מאות אנשים - מסיבות שבהן בדרך כלל תתקלו באנשים שכמוכם באו בשביל המוזיקה. שמות מחול נוחתים כאן בקצב של שם לשבוע ולעתים 2-3 די ג'יים מחו"ל באותו סוף שבוע...

בהקשר זה יש לציין את אחד השמות המלהיבים בטקנו העולמי לטעמי שנוחת שוב כאן בחודש הבא ב-17 לאפריל הלא הוא יוריס וורן ההולנדי שמוכיח לנו שבהולנד יודעים לעשות לא רק טראנס טוב.

Shahar
איזה הבדל בין היום לבין לפני הגיוס..
אני זוכר שהיינו יוצאים לפנטסטיק ווקס בחמישי
ואז התווסף גם האומן
ואז בשישי נקסט
ואיכשהו השתלב הליין המצחיק של ראובן חח

ממה שאני הספקתי להיות הייתי ביוהן, אנדי מור, פרי וארמין
.וכל זה בטווח של 4 חודשים

לא האמנתי שהתקופה יכולה להשתנות ככה מקצה לקצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement