Marco V. vs. rank 1
|
View this Thread in Original format
MennoB |
Waarom word het nummer wat marco v en rank 1 als promo hebben gemaakt, niet op plaat uitgebracht. Ik vind dat echt zo'n vette tune, vooral op sensation door rank 1... Ik heb wel overal gezocht voor dat nummer op internet, en heb hem daar ook op gevonden, maar als korte versie....... |
|
|
Remy D |
Op een dag hebben ze met ze 4en (Marco Benjamin Piet en Benno) die melodie verzonnen. Marco V heeft hem verder iets uitgewerkt en een paar x in zijn sets gebruikt. En Rank 1 heeft die uitgewerkte versie op hun liveset van Sensation gebruikt. Maar die versie was niet goed genoeg om een vinyl versie van te maken en ze weten niet of ze ook uberhaupt ooit zo'n versie gaan maken. |
|
|
MennoB |
quote: | Originally posted by Remy D
Op een dag hebben ze met ze 4en (Marco Benjamin Piet en Benno) die melodie verzonnen. Marco V heeft hem verder iets uitgewerkt en een paar x in zijn sets gebruikt. En Rank 1 heeft die uitgewerkte versie op hun liveset van Sensation gebruikt. Maar die versie was niet goed genoeg om een vinyl versie van te maken en ze weten niet of ze ook uberhaupt ooit zo'n versie gaan maken. |
Nou als ik de reacties hoor van rank 1 @ sensation, hoor ik alleen maar het was redelijk, dehalve dat ene nummer. Dat was echt vet. Dus snap ik nie waarom ze het niet uitbrengen..... |
|
|
Remy D |
Ze hebben het allebei te druk met andere dingen. |
|
|
|
|