return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
TIMESLIP FREDAG 11 APRIL SIKA, balErik, Coltsfoot, Mario
View this Thread in Original format
balErik



balErik er en av gutta bak labelet Discoteca Music, som nylig lisensierte 2 låter til Nick Warrens nye Global Underground skive. Neste release, Lilica - Naam har fått massiv support av en rekke store djs og ser ut til å gjøre det veldig bra. Gigs i Miami med blant annet Desyn Masiello & Omid16B, samt å headline på en nyåpnet klubb i Rijeka, Kroatia har stått på siste måneds plan før festen på sikamikanico. Forvent en tøff blanding av house og techno.

LITE INTERVJU i AFTENPOSTEN:
http://oslopuls.no/restaurant/article2285134.ece

MIX:
http://www.dirtygrooves.com/Mixes/b...sic28022008.mp3
http://www.myspace.com/balErik
http://www.myspace.com/discotecamusic



Coltsfoot har en flust av gigs på Oslos forskjellige klubber/konsepter, finalerunde på djcontest i Roma og eget prosjekt Subway Prod er Coltsfoot en ganske så aktiv DJ. Musikken ligger et sted mellom minimal og tech mixet med høy energi. Hans store helt er James Zabiela som du også kan se iforhold til hans teknikk bak mixebordet.

MIX:
http://www.subwayprod.com/mixer/col...termix_2008.mp3
http://www.myspace.com/coltsfoot


Mario er bak konseptet Banzai som holder til på PI. Han er relativt ny i Oslos klubbscene, men har allerede hatt en del gigs. Han spiller en blanding av house og progressive som garantert får igang dansefoten.

MIX:
http://tinyurl.com/2kvuza
http://www.myspace.com/djmarioonline
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement