|
עבודה לחופש
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
טוב
זה קרב או בא
רק עוד 9 מבחני מתכונת / בגרויות
ויש חופששששששששש
אני בעקרון רוצה לתפוס לי איזה עבודה במתחלקת תמיכה
של אינטרנט זהב או משהו
ואז להמשיך עם זה לשנה הבאה שעם התכנונים לא יתפקששו
צריכה להיות קלה מאדדד (צריך להצליח מתמטיקה)
אז זהו\
למישהו יש רעיונות או משהו ?!
אני לא חושב שזה טרד מפגר, תקנו אותי
אהה והרעיון נגנב מפוסט שראיתי ב "ציוד" |
|
|
| Agent-Fire |
גם אני צריך עבודה..
:conf:
אולי אני יצליח למצוא משהו בתחום של נתב"ג, חבר שלי עבד שם באוכל למטוסים... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
לך תדג'יי או משהו |
BEEN THERE, DIDN'T LIKE THAT |
|
|
| yahel222 |
אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה |
פסדר, זה שיש לך אופנוע זה לא אומר שאתה ביגשוט
חחחח עזוב
אדיט:
איזה פיצריה אתה שליח ? |
|
|
| Hell_Copter |
אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר
ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר
ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו |
פשששש
אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה
מה אתה עושה שם? מאבטח??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
פשששש
אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה
מה אתה עושה שם? מאבטח??? |
איזה מאבטח
אני עושה עבודות ניירת ומעביר דברים ומביא את המעטפות שירות מהתיבה שלהם... מעטפות שירות זה המעטפות ששמים בהם כסף כדי שיפקידו לך
התעסקתי מלא עם כסף... אבל זה כל כך מעצבן שאי אפשר לקחת
עבודה יכולה להיות משעממת אבל בסך הכל בסדר כי מרויחים לא רע
רוצים לראות עד כמה העולם הזה קטן...!? עבדתי עם אמא של אריק... וגיליתי את זה לא לפני הרבה זמן שהיא אמא שלו :) |
|
|
| Agent-Fire |
הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...
מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?
ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...
מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?
ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו? |
בעקרון זה מגיל 16
אבל זה קומבינה לבנים ובנות של כאלה שעובדים בבנק
שמע אחי...
לך תסתובב בעיר שלך ותשאל בכל חנות שאתה רואה אם הם צריכים עובדים
מה שלא יקרה אל תעבוד בבורגר ראנץ'... שכר מסריח וגם על כל ארוחה שאתה אוכל שם כחלק מהמשמרת שלך מורידים לך 5 שקל מהמשכורת |
|
|
|
|