return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עבודה לחופש
View this Thread in Original format
DjChook
טוב
זה קרב או בא

רק עוד 9 מבחני מתכונת / בגרויות

ויש חופששששששששש

אני בעקרון רוצה לתפוס לי איזה עבודה במתחלקת תמיכה


של אינטרנט זהב או משהו

ואז להמשיך עם זה לשנה הבאה שעם התכנונים לא יתפקששו

צריכה להיות קלה מאדדד (צריך להצליח מתמטיקה)

אז זהו\


למישהו יש רעיונות או משהו ?!

אני לא חושב שזה טרד מפגר, תקנו אותי

אהה והרעיון נגנב מפוסט שראיתי ב "ציוד"
Ariels
לך תדג'יי או משהו
Agent-Fire
גם אני צריך עבודה..
:conf:

אולי אני יצליח למצוא משהו בתחום של נתב"ג, חבר שלי עבד שם באוכל למטוסים...
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
לך תדג'יי או משהו


BEEN THERE, DIDN'T LIKE THAT
yahel222
אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222
אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה


פסדר, זה שיש לך אופנוע זה לא אומר שאתה ביגשוט

חחחח עזוב

אדיט:

איזה פיצריה אתה שליח ?
Hell_Copter
אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר

ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר

ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו


פשששש
אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה
מה אתה עושה שם? מאבטח???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


פשששש
אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה
מה אתה עושה שם? מאבטח???


איזה מאבטח
אני עושה עבודות ניירת ומעביר דברים ומביא את המעטפות שירות מהתיבה שלהם... מעטפות שירות זה המעטפות ששמים בהם כסף כדי שיפקידו לך
התעסקתי מלא עם כסף... אבל זה כל כך מעצבן שאי אפשר לקחת
עבודה יכולה להיות משעממת אבל בסך הכל בסדר כי מרויחים לא רע

רוצים לראות עד כמה העולם הזה קטן...!? עבדתי עם אמא של אריק... וגיליתי את זה לא לפני הרבה זמן שהיא אמא שלו :)
Agent-Fire
הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...

מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?

ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire
הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...

מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?

ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו?


בעקרון זה מגיל 16
אבל זה קומבינה לבנים ובנות של כאלה שעובדים בבנק

שמע אחי...
לך תסתובב בעיר שלך ותשאל בכל חנות שאתה רואה אם הם צריכים עובדים
מה שלא יקרה אל תעבוד בבורגר ראנץ'... שכר מסריח וגם על כל ארוחה שאתה אוכל שם כחלק מהמשמרת שלך מורידים לך 5 שקל מהמשכורת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement