|
DJ Ross - Dreamland (Gil Shwartz Mix) - DD!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
נחמד, אבל ממש חסר לי משהו בכניסה הזאת שנשברת ב
4:23
לא אהבתי את הקצב פה, זה יותר מדי חלש לשים במועדון ויותר מדי יבש לשמוע סתם ככה |
|
|
| arik |
לא רע גיל
!!!נשמע טוב
אבל גם חסר משהו
לא יודע למה אבל זה נשמע לי כזה כמו פסיכודלי הקצב |
|
|
| Hell_Copter |
אהבתי את הרמיקס גיל
אני לא מרגיש כל כך שחסר בו משהו אבל זה רק אני
רק באמת מה שרונן אמר... אולי אפשר טיפה לתת אותה במשהו טיפה יותר חזק...
בסך הכל זה טוב
אתה הולך להרכיב אותו באיזה סט שלך?? |
|
|
|
|