|
KAY CEE !!! in Israel 21.03.08
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
לא יאומן אבל היום במקום
DJ HELL
מגיע אלינו לארץ לנגן בברזילי
Oliver Huntemann
לא אחר מאשר
KAY CEE
!!!!!!!!!אליל טראנס
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
אומנם לא הולך לנגן טראנס אלה טקנו אבל עצם העובדה
!!!!פשוט מטורף
:crazy: :crazy: :crazy:
נראה לי אני דופק לו כזה חיבוק חחחחחחחח...:haha: |
|
|
| uzi |
| יפה מאוד, באמת שם ישן. |
|
|
| black_mammmba |
חבל חבל שזה נודע לי רק בדקה ה *4... אחרת הייתה בונה עליו כבר.
אשמח לדעת איך היה... אולי בכל זאת הוא ניגן קצת יצירות שלו... |
|
|
| markfeldman |
ואללה,
נשמע בהחלט מעניין.
אוליבר הנטמן ידוע כטכנואיסט לא קטן.
מה היו העלויות ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
חבל חבל שזה נודע לי רק בדקה ה *4... אחרת הייתה בונה עליו כבר.
אשמח לדעת איך היה... אולי בכל זאת הוא ניגן קצת יצירות שלו... |
טראנס לצערי לא היה אבל הוא ניגן טקנו ופירק את המקום חפרתי והיה ממש כיף
עדיין משתמש בצלילים של אסיד כאלו שדופקים לך את המוח
ועליות מטורפות ודברים שסוחפים
חפרתי לו בשכל אחרי הסט ועשיתי פיקצר ביחד

picture of a gallery (kay cee remix) :D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
טראנס לצערי לא היה אבל הוא ניגן טקנו ופירק את המקום חפרתי והיה ממש כיף
עדיין משתמש בצלילים של אסיד כאלו שדופקים לך את המוח
ועליות מטורפות ודברים שסוחפים
חפרתי לו בשכל אחרי הסט ועשיתי פיקצר ביחד

picture of a gallery (kay cee remix) :D |
סחטן! נשמע דווקא שהיה בילוי נחמד!
בזמנו, אסקייפ שלו היה להיט גדול עבורי.
נ.ב. אני בספק אם אנשים יבינו את הבדיחה
picture of a gallery. |
|
|
| CHRles |
"Picture of a Gallery" was a great tune that Taucher released in the early part of the decade.
My favorite Kay Cee tracks are "Escape" and "Unsolved Mysteries". |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by uzi
נ.ב. אני בספק אם אנשים יבינו את הבדיחה
picture of a gallery. |
הנה מישהו כנראה כן הבין חחח
;)
| quote: | Originally posted by CHRles
"Picture of a Gallery" was a great tune that Taucher released in the early part of the decade.
My favorite Kay Cee tracks are "Escape" and "Unsolved Mysteries". |
yea, so wonderful music!!!
:gsmile:
Escape is my #1 track ever!
"Unsolved Mysteries" is so great
(I mean all of kay-cee stuff is great lol)
I like the VIP mix at the most.
when kay-cee takes a track and remix it, he always take it to the next level of unbelievable sounds and make it x10 better
like he did with "Pictures of a Gallery" "1999" "insanity" and others
BTW: it was a pirate party that is why I'm wearing a costume in that picture :thepirate |
|
|
| luckystrike |
kaycee
תותח
תמיד אהבתי אותו - הוא יוצר גדול של מוזיקה אלקטרונית ולא משנה איזה
ESCAPE
זאת קלאסיקה מטורפת
תמיד חשבתי שהלוואי והיה את זה במועדונים פה
טראק ענק |
|
|
| DvJ |
אז אכן הייתה מסיבת פורים מעולה בברזילי.
במקום דיג'יי (פורנו) הל שביטל הגיע אוליבר הונטמאן - קייסי לשעבר,
כבר שהגענו הפרופסר הגרמני מנגן טכנו מחשמל,אפל,צורם וגבוה.
ללא ספק הסט היה מצוין -מקפיץ וסוחף,כמו שזה צריך להיות. ואוליבר עשה זאת בצורה הטובה ביותר הוא
שיחק בנו כמו בובות בעזרת טיכנקה מעולה בעלת ניסיון ומקוריות.
בנוסף לכך המועדון היה מלא לאורך כל הערב, תאפורה פורימית הזויה בהחלט ואווירה קייצית מלאת אנרגיות.
לצד אוליבר עמד בחור צרפתי צעיר העונה לשם אנטוני קולינס.
קולינס התחיל גבוה ונשאר על הקו של אוליבר - טכנו נטו.
לאט לאט ירד למינימל , אז טק אוהס ופינק אותנו בכמה טעימות של דיפ אוהס .
לאחר סט מעניין ומיוחד של אנטוני שניגן גם הוא טוב עלה דיפה לסגור תלילה הארוך.
בסביבות 6 וחצי חתכנו כשעוד המועדון עדין מלא.
אז ערב מצוין עבר עלינו בברזילי -
2 סטים מעולים תוצרת אוליבר ואנטוני שסיפקו את הסחורה כמו שצריך. |
|
|
|
|