|
Hey ppl help a bored friend!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| Dude, do you have GT3:A Spec or GTA3? |
|
|
| TranceGiant |
GTA 3
somehow im so fascinated by this game...leave it to my brothers...
Metal Gear Solid 2 , however, is awesome |
|
|
| Scorchio |
אתם יודעים שהוא מבין עברית כן?
למה אתם רושמים באנגלית
הוא רואה עברית באקספלורר
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
GTA 3
somehow im so fascinated by this game...leave it to my brothers...
Metal Gear Solid 2 , however, is awesome |
אחי מה קרה לך
יש לי פלייסטישן 2 ו
GTA 3
שולט זה משחק ענק אני לא מפסיק לחרוש עליו זה המשחק הכי אדיר שיצא אי פעם הוא פשוט ענק.........
ואם משחקי ספורט אז לא פיפא הקל הזה שכל בעיטה מגיעה בול לרגל של השחקן שחקו משחק אמיתי שהוא באמת איכשהו מציאותי
ISS... |
|
|
| MoSH_MaN |
לא הייתי רוצה לצאת למסיבה כל יום....עדיף לצאת פעם בשבוע גג פעמיים והשאר לצאת לאכול או להיות אם חברים ...אבל חייבים יום אחד מנוחה שזה גם כולל לזיין את החברה ולישון....
וגם חייבים רשיון!!!!!!!!
אי אפשר עם מנית(מונית אבל מנית זה שפה של מורים רוסים)
בקיצור אני לא מצביע |
|
|
| DjChook |
בונא מה אתם מזיינים את השכל
קחו את החופש הגדול
אני זיין עם מישהו פה אשכרא ישן ביום ויוצא בלילה כל יום בחופש הגדול
כאילו ברור שיוצאים הרבה יחסית אבל זה לא דרך חיים
וגם לדעתי לישון ביום זה חרא,
למה הרבה יותר נוח בשעות היום לעשות כל דבר |
|
|
| MoSH_MaN |
צודק אמרתי חיים אופטימלים
אבל יום אחד של שינה רבה יכולה להיות טובה...אני למשל לא יכול לישון הרבה!!!!!!!
סעמק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
צודק אמרתי חיים אופטימלים
אבל יום אחד של שינה רבה יכולה להיות טובה...אני למשל לא יכול לישון הרבה!!!!!!!
סעמק |
אני מבין אותך
אני בחיים לא מבין את אלה שקמים מאוחר
נגיד מילא המצב שאני הכי עייף
חוזר בבוקר מדיסקוטק
14:00 גג ואני ער
ובעקרון נגיד אתמול הלכתי לשון ב 5
קמתי ב 12
אני בכלל לא יכול לישון יותר מ 9 שעות אז זה לא משנה |
|
|
| MoSH_MaN |
לא נראה לי הצלחתי לישון בחופש יותר מאוחר מ1
הכי רחוק היה שהיה לי שבועיים שלא ישנתי כל הלילה...
יום חמישי היה לי לילה לבן בבית ספר...כן כן לא ישנים כל הלילה ואתה בבית ספר סטארט אפ מטורף והמורה לאנגלית שלי הזמינה אותי השנה למרות שאני כבר לא בחטיבה
אז בקיצור הלכתי לישון ב8 בבוקר והעירו אותי ב2 נראה לי לארוחת צהריים...
יום חמישי שבוע אחרי עם כל העייפות שלי כי אני הולך לישון ב12 וקם ב7
אז היה ל"ג בעומר ושוב לא ישנתי כל הלילה בניגד שהשנה הלכתי לישון ב4 בלילה.
אז גם הלכתי לישון בערך ב8
וקמתי כמה פעמים אבל חזרתי לישון וקמתי לבסוף ב7 בערב!
וזה השיא שלי
11 שעות!!!!!!!!
אחותי התאומה עושה את זה כל שבוע...:p |
|
|
| Ariels |
| מוש ? יש לך אחות ? היא גם שומעת הארד |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא....היא שועמת חלק מהדברים שאני מביא לה ואת כל הבלקוני שיט |
|
|
|
|