return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
הכפרה הזה אמור להביע שיש דברים יותר חשובים בחיים
אתה אומר שזה לא היה אחד שכל כך חשוב לך
לא נורא
לא סוף העולם
לא לוקחים קשה מידי...



תגיד אתה בכוונה מנסה לצאת דפוק?
זה לא היה כל כך חשוב לי מבחינת הופעות אבל מבחינת אימונים זה היה היהלום שלי כי אני מתאמן על 3 טראקים בו זמנית!

עשה טובה ותפסיק לזיין ת'שכל!


מוריאנו, אני בטוח שתצליחו להרכיב אותו ולתקן אותו
אבל אח"כ שאני יבקש אותו אתה תגיד לי שהוא אצל חבר אחר שלך שמנסה לתקן אותו :)
Scorchio
נשבע לך אתה מחפש מריבות
אני בא בגישה נחמדה מנסה לעזור לך ולעודד אותך אתה בא מתחיל להעליב
אפשר גם להסביר את זה יפה
במחשבה שנייה מה אני בכלל חושב איך לעזור לך
תראה איך אתה מגיב
אולי אתה צריך להיות פחות פזיז ולשים לב לפני שאתה מעיף תקומפקט שלך קיבינימאט
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
נשבע לך אתה מחפש מריבות
אני בא בגישה נחמדה מנסה לעזור לך ולעודד אותך אתה בא מתחיל להעליב
אפשר גם להסביר את זה יפה
במחשבה שנייה מה אני בכלל חושב איך לעזור לך
תראה איך אתה מגיב
אולי אתה צריך להיות פחות פזיז ולשים לב לפני שאתה מעיף תקומפקט שלך קיבינימאט



אני לא מבין אותך
אתה לא תצליח להוציא אותי מניאק פה חבל לך על הזמן
אתה זה שרשם "כפרה" בקטע של לא נורא יש לך עוד
וזה דבר מאוד מזלזל!
אז אל תתפלא אם נדלקתי עלייך
אתה נראה כל כך מופתע אפשר לחשוב שלא עשית כלום!
Scorchio
לא מנסה להוציא אותך מניאק
אתה נדלק כי אתה לא מסוגל לשלוט בעצבים שלך ולחשוב שנייה
אמרתי כפרה לא בגלל שיש לך עוד ציוד
למה אומרים כפרה?
בגלל שזה שטויות אחרי הכל מזה בסך הכל
זה שווה שתתחיל להתעצבן?
בשביל זה יש אחריות
אם תעצור שנייה ותחשוב שאולי לא כולם נגדך
יהיה פה קצת יותר טוב
ואני לא מנסה לזלזל בך
oDrori
גיל צודק... לא באים לבנאדם שנשבר לו ציוד, ציוד יקר אני מניח ואומרים לו לא נורא יש דברים רעים יותר... מבחינתי גם אם גיל היה אומר חיק טפו שנאתי את הקומפקט הזה בכל מקרה לי עדיין היו רחמים בלב עליו... אבל בואו לא נעשה מזה טופיק מריבה אוקיי?

גיל, יש לך עוד אחריות על הדבר הזה?
TranceGiant
Im with Scorchioa here. Never felt that he wanted to laught at him or whatever..just cheer him up
DJ-Energy
אם אתם לא מפסיקים לריב עכשיו
אני סוגר ת'טרד הזה

and if u want this to continue
plz take it "out side" !
Ariels
ומה זה יעזור הם פשוט יעברו לטרד אחר, בסוף תראה אותם בפורום 40+ בישראל און-ליין
"צח יא בןזונה"
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחח

:stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
ומה זה יעזור הם פשוט יעברו לטרד אחר, בסוף תראה אותם בפורום 40+ בישראל און-ליין
"צח יא בןזונה"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה דפוק משהו רצח

Ariels
!!!!!! הצבעת לי אני מקווה
אם לא אני רוצח אותך

?!!?!?! אם רק אני תופס את מי שצביע למוש-מן
TranceGiant
quote:
Originally posted by Ariels
!!!!!! הצבעת לי אני מקווה
אם לא אני רוצח אותך

?!!?!?! אם רק אני תופס את מי שצביע למוש-מן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement