|
שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הכפרה הזה אמור להביע שיש דברים יותר חשובים בחיים
אתה אומר שזה לא היה אחד שכל כך חשוב לך
לא נורא
לא סוף העולם
לא לוקחים קשה מידי... |
תגיד אתה בכוונה מנסה לצאת דפוק?
זה לא היה כל כך חשוב לי מבחינת הופעות אבל מבחינת אימונים זה היה היהלום שלי כי אני מתאמן על 3 טראקים בו זמנית!
עשה טובה ותפסיק לזיין ת'שכל!
מוריאנו, אני בטוח שתצליחו להרכיב אותו ולתקן אותו
אבל אח"כ שאני יבקש אותו אתה תגיד לי שהוא אצל חבר אחר שלך שמנסה לתקן אותו :) |
|
|
| Scorchio |
נשבע לך אתה מחפש מריבות
אני בא בגישה נחמדה מנסה לעזור לך ולעודד אותך אתה בא מתחיל להעליב
אפשר גם להסביר את זה יפה
במחשבה שנייה מה אני בכלל חושב איך לעזור לך
תראה איך אתה מגיב
אולי אתה צריך להיות פחות פזיז ולשים לב לפני שאתה מעיף תקומפקט שלך קיבינימאט |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נשבע לך אתה מחפש מריבות
אני בא בגישה נחמדה מנסה לעזור לך ולעודד אותך אתה בא מתחיל להעליב
אפשר גם להסביר את זה יפה
במחשבה שנייה מה אני בכלל חושב איך לעזור לך
תראה איך אתה מגיב
אולי אתה צריך להיות פחות פזיז ולשים לב לפני שאתה מעיף תקומפקט שלך קיבינימאט |
אני לא מבין אותך
אתה לא תצליח להוציא אותי מניאק פה חבל לך על הזמן
אתה זה שרשם "כפרה" בקטע של לא נורא יש לך עוד
וזה דבר מאוד מזלזל!
אז אל תתפלא אם נדלקתי עלייך
אתה נראה כל כך מופתע אפשר לחשוב שלא עשית כלום! |
|
|
| Scorchio |
לא מנסה להוציא אותך מניאק
אתה נדלק כי אתה לא מסוגל לשלוט בעצבים שלך ולחשוב שנייה
אמרתי כפרה לא בגלל שיש לך עוד ציוד
למה אומרים כפרה?
בגלל שזה שטויות אחרי הכל מזה בסך הכל
זה שווה שתתחיל להתעצבן?
בשביל זה יש אחריות
אם תעצור שנייה ותחשוב שאולי לא כולם נגדך
יהיה פה קצת יותר טוב
ואני לא מנסה לזלזל בך |
|
|
| oDrori |
גיל צודק... לא באים לבנאדם שנשבר לו ציוד, ציוד יקר אני מניח ואומרים לו לא נורא יש דברים רעים יותר... מבחינתי גם אם גיל היה אומר חיק טפו שנאתי את הקומפקט הזה בכל מקרה לי עדיין היו רחמים בלב עליו... אבל בואו לא נעשה מזה טופיק מריבה אוקיי?
גיל, יש לך עוד אחריות על הדבר הזה? |
|
|
| TranceGiant |
| Im with Scorchioa here. Never felt that he wanted to laught at him or whatever..just cheer him up |
|
|
| DJ-Energy |
אם אתם לא מפסיקים לריב עכשיו
אני סוגר ת'טרד הזה
and if u want this to continue
plz take it "out side" ! |
|
|
| Ariels |
ומה זה יעזור הם פשוט יעברו לטרד אחר, בסוף תראה אותם בפורום 40+ בישראל און-ליין
"צח יא בןזונה" |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
ומה זה יעזור הם פשוט יעברו לטרד אחר, בסוף תראה אותם בפורום 40+ בישראל און-ליין
"צח יא בןזונה" |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה דפוק משהו רצח |
|
|
| Ariels |
!!!!!! הצבעת לי אני מקווה
אם לא אני רוצח אותך
?!!?!?! אם רק אני תופס את מי שצביע למוש-מן |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!!!! הצבעת לי אני מקווה
אם לא אני רוצח אותך
?!!?!?! אם רק אני תופס את מי שצביע למוש-מן |
|
|
|
|
|