return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סנשיין 2007
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב חברים

סתם כמה דברים מסנסשיין האחרון

הייתי ב
sensation white
באמסטרדם ארנה

אני יודע שזה נשמע מפתיע אבל היה מאכזב ברמות קשות

ב2005 הייתי בטראנס אנרג'י והיה מטוררררררף
ראיתי את ראנק 1 מופיעי חי על הבמה, ארמין, פרי, פוש וכל שאר הגדולים

היו לי ציפיות ענקיות מסנשיין שיהיה לפחות באותה רמה

כמובן שמבחינת ההפקה וכל המסביב אין על מה לדבר - זה מטורף
כולם באים לבושים בלבן והכל

אבל מבחינת המוזיקה - אסון... הכל היה האוס, פאנק האוס, ניו יורק האוס וכו' - אבל מהסוג הזול שלו

האמנים היו מאכזבים ברובם ולא היה דיג'יי אחד של טראנס.

כל כך ציפיתי ובסוף היה מבאס טילים ומה זה חבל

האיצטדיון המטורף הזה, כל ההפקה , כולם לבושים בלבן מלא (גם מכנס גם חולצה וכל זה) ורק המוזיקה הרסה...

הרגע היחידי שהיה כיף זה שניגנו את המגה-מיקס באמצע והיה 2 דקות את ה
ANTHEM
של הרמיקס של ראנק 1 משנת 2001 ל
SUPERSTRING

קיצר - למי שחושב ללכת - שיבדוק טוב טוב את הלייןאפ לפני זה

אני טס עוד חודש לאירופה וחשבתי לעצור בבלגיה ללכת לסנשיין שם (זה ב26 לאפריל למי שלא יודע) אבל הליין אפ ברובו שוב פעם האוס

אני מאוד אוהב אלקטרוני מכל הסוגים אבל לא יודע למה - ציפיתי בכל זאת למשהו אחר...
uzi
איזה חמוד, אל תתאכזב.
אני מופתע שלא ידעת שסנסיישן הוא לא טראנס יותר.
המגה-מיקס הוא תמיד אטרקציה שם.
אם אתה אוהב טראנס אז יש ארועים אחרים טובים.
פולין לאחרונה עושה שמות!
ממליץ לך על הארועים של
MDT.
לדעתי, עוד שנה-שנתיים פולין תיהייה יותר טובה מהולד, מבחינת ארועי טראנס.
בהולנד יש ארועים אחרים של
ID&T
עם במות טראנס.
בהולנד ארמין נותן הופעות סולו והופעות לרגל
ASOT 350.
יש גם תמיד ארועי טראנס קטנים.
תפשפש באינטרנט ובפורום פה.
הארועים של
HIGH CONTRAST
לא יאכזבו אותך. למי שלא יודע הם בעצם גם
ID&T.

עוד פטנט הוא ללכת לאתרים של אומנים ולראות איפה הם מופיעים.
שם תבחר ארוע גדול - עם מקבץ אומנים.

שמעתי ש
DANCE VALLY
גם קשור ל
ID&T,
האים נכון?
luckystrike
אני נוסע לפראג עוד מעט ולכל איזור מזרח אירופה

לא ידעתי שפולין נהייתה אטרקטיבית

דאנס וואלי ממה שאני יודע לא קשור ל
IDAT

הטראנס אנרג'י בינתיים מנצח

ה
MAYDAY

השנה גם יהיה מטורף

ארמין ואן ביורן, פול ואן דייק ועוד הרבה אחרים מעולים
uzi
quote:
Originally posted by luckystrike
אני נוסע לפראג עוד מעט ולכל איזור מזרח אירופה

לא ידעתי שפולין נהייתה אטרקטיבית

דאנס וואלי ממה שאני יודע לא קשור ל
IDAT

הטראנס אנרג'י בינתיים מנצח

ה
MAYDAY

השנה גם יהיה מטורף

ארמין ואן ביורן, פול ואן דייק ועוד הרבה אחרים מעולים

קודם כל אני מאחל לך טיול מוצלח.
דבר שני בדרך כלל פסטיבלים עם הרבה תקליטנים זה כיף.
לגבי פולין הייתי מאוד ממליץ לך לראות סרטים של הארועים
ENTRANCE
SUNRISE
בהפקת
http://mdt-agency.pl
לפי הסרטים שהיו בזמנו ב
STAGE 6
הם למדו יפה מההולנדים והם יעברו אותם בגדול.
luckystrike
יש לך תאריכים ???

ותודה :)
benji904
quote:
Originally posted by uzi
קודם כל אני מאחל לך טיול מוצלח.
דבר שני בדרך כלל פסטיבלים עם הרבה תקליטנים זה כיף.
לגבי פולין הייתי מאוד ממליץ לך לראות סרטים של הארועים
ENTRANCE
SUNRISE
בהפקת
http://mdt-agency.pl
לפי הסרטים שהיו בזמנו ב
STAGE 6
הם למדו יפה מההולנדים והם יעברו אותם בגדול.


DanceValley is usually (and still, as far as I'm concerned...) UDC, Mysteryland is ID&T

And Uzi, Poland is only slowly surpassing Holland regarding large, 'TE-like' trance parties; smaller parties are still the best in Holland: Luminosity, Intuition, Poema and many more etc.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by benji904
DanceValley is usually (and still, as far as I'm concerned...) UDC, Mysteryland is ID&T

And Uzi, Poland is only slowly surpassing Holland regarding large, 'TE-like' trance parties; smaller parties are still the best in Holland: Luminosity, Intuition, Poema and many more etc.


welcome back benji

where have you been?!

have you heard joris is might be coming back to Haoman on the 17th to April?
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
welcome back benji

where have you been?!

have you heard joris is might be coming back to Haoman on the 17th to April?


Ilan, my main man!!
I've been around, few posts the last couple of months....TE was fantastic, another mindblowing experience...
Joris Voorn?!?! Sounds really wicked, let us know on the forum...
Regards!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by benji904
Ilan, my main man!!
I've been around, few posts the last couple of months....TE was fantastic, another mindblowing experience...
Joris Voorn?!?! Sounds really wicked, let us know on the forum...
Regards!


just keep checking these pages!

and feel free to write here about anything

the forum will now start to feel alive!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement