|
30-04-2008: Citymoves Leiden NL with Armin,Markus and Erick E
|
View this Thread in Original format
| MindP |
Armin van Buuren
Markus Schulz
ElSandro
Blake Jarrell
Erick E
Citymoves
Garenmarkt Leiden
30th of April
14.00-22.00
Entrance: FREE |
|
|
| Loraine |
| Absoluut erbij! Dichterbij huis kan gewoonweg niet :D |
|
|
| Asperge |
| Normaal sta ik hier altijd vooraan te springen (wow doet me denken aan de goede oude tijd dat je nog je eigen drank bij de supermarkt aan de overkant kon halen en zo het terrein op kon:toothless ), helaas dit jaar niet. Ben op vakantie anders was ik er zeker bij geweest. |
|
|
| Loraine |
Idd :toothless
Drank inslaan bij de G&G en/of Hoogvliet en vervolgens de Garenmarkt ophoppen was idd wel erg handy. Dat hek slaat echt nergens op m.i. :o |
|
|
| DJ_Internal |
| Ik weet het nog niet, weerbericht ziet er heel erg slecht uit, en heb ook gehoord dat gemeente Leiden mss geen tent wil, omdat het dan daaronder veel te druk word? |
|
|
| eieregooie |
| Tot hoe laat duurt dit geintje? |
|
|
| Loraine |
Tot 22u dus :toothless
Armin kon me iig niet echt boeien (veel kaas), Markus daarentegen destemeer. Zaten echt gruwelijk lekkere platen tussen :crazy:
Mocht ook wel want doordat hij ruim een half uur te laat aan kwam waaien, heeft Armin nog langer Katana beuq-meuk gedraaid :whip:
Kortom: leuk avondje Markus-muziek op steenworp afstand. TMF huppeltjes onder de 16 mogen ze voortaan wel buiten de hekken houden
:thepirate |
|
|
| eieregooie |
*wrijf wrijf*
:mad: |
|
|
| Antony |
Markus was zalig inderdaad. Maar is er eigenlijk een broadcast geweest zodat de setjes nog ergens te vinden zijn?
Veel leuke Nederlanders ontmoet ook, tof volkje, maar da wistek al langer :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
*wrijf wrijf*
:mad: |
Ah joh ei, zaterdag biertje/wijntje drinken, dan ben je t allang weer vergeten dat je er niet bij kon zijn op de Gare-markt :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| Nou, vooruit dan maar weer :p |
|
|
| Ben_Lei |
| Zondag 1 juni in Enschede. Met onder andere Armin, Marco V en ATB. :) |
|
|
|
|