|
Sensation White 5/7 2008
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
Hej alla glada - ni som fortfarande någon gång springer inom och tittar hur saker och ting står till på forumet.
Jag är personligen sjukt sugen på att åka ner till Sensation White i Amsterdam 5/7, utan att det släppts någon lina över huvud taget.
Hur många är det som är på G ner? Glöm inte biljettsläppet på Lördag i såna fall :)
http://www.sensation-white.com
http://www.sensation.nl |
|
|
| Laszlo |
| Blir nog Ibiza eller Global Gathering för min del :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Blir nog Ibiza eller Global Gathering för min del :) |
Är nog i landet för första gången när GKGG är iår, så det lockar här oxå!
Har du räknat på vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? Är lat :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Är nog i landet för första gången när GKGG är iår, så det lockar här oxå!
Har du räknat på vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? Är lat :p |
Förra året vill jag minnas att hela kalaset gick på runt 7- kanske 8000 spänn och då kan jag inte riktigt påstå att jag snålade med dricka och mat inne på festivalområdet (det är ju inga U-landspriser där inne precis). Då räknar jag med flyg, inträdesbiljett och boende 3 nätter i Stratford) och allt annat som hör därtill. Vad som var förvånansvärt dyrt var tågbiljetterna, de har skamligare priser än SJ. Tågresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer än flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.
Enligt hemsidan släpper de linan idag, jag antar att det är Pete Tong som kommer att offentliggöra de största namnen på Essential Selection ikväll... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Förra året vill jag minnas att hela kalaset gick på runt 7- kanske 8000 spänn och då kan jag inte riktigt påstå att jag snålade med dricka och mat inne på festivalområdet (det är ju inga U-landspriser där inne precis). Då räknar jag med flyg, inträdesbiljett och boende 3 nätter i Stratford) och allt annat som hör därtill. Vad som var förvånansvärt dyrt var tågbiljetterna, de har skamligare priser än SJ. Tågresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer än flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.
Enligt hemsidan släpper de linan idag, jag antar att det är Pete Tong som kommer att offentliggöra de största namnen på Essential Selection ikväll... |
Oh . Misstänkte att det skulle vara dyrt, men det där kändes lite i överkant.. Man vill ju inte behöva snåla när man är på "semester".
Kanske får bli Dance Valley eller nåt annat billigare istället.. :) Ska bli intressant att se linan dock! |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Oh . Misstänkte att det skulle vara dyrt, men det där kändes lite i överkant.. Man vill ju inte behöva snåla när man är på "semester".
Kanske får bli Dance Valley eller nåt annat billigare istället.. :) Ska bli intressant att se linan dock! |
Man skola icke snåla på semester! Det 12:e budordet!:p
Jag har precis, efter idoget klickande och uppdaterande, i cirkus 45 minuter fått tag i tre biljetter till Sensation White i alla fall. Kan eventuellt hända att jag måste sälja en av dem, men i övrigt så blir det i alla fall av i år!
Får ta och spana lite på Global Gathering också, jag skulle vara grymt sugen faktiskt! Men som sagt, jag måste hålla med Jeremy, 7-8 lök lät lite i extremaste laget! Får ju passa på att köpa Taxfree-spriten istället Lasse!
EDIT: Linan till GG såg för övrigt LÖJLIGT fet ut... :crazy: |
|
|
| Oakey79 |
| Kul att ni snackar om Global Gathering. Är så himla sugen på att dra dit men har svårt att hitta någon att åka med. Line-upen är ju hyfsat fet om man säger så. :-) |
|
|
| patrick_bateman |
Hmmm. Var på sensation förra året. Fick tyvärr köpa dyra biljetter på e-bay men jag tycker hela grejen inte blev så farligt dyrt ändå. 1500 för biljetter, 1500 för hotell och 1500 för flyg. Sen gick det ju självklart en hel del pengar därnere men inte brände jag 7-8000 inte.
I år så kommer det dock gå på mindre. Fick tag på biljetter när dem släpptes och en polare som ska följa med kommer fixa tokbilligt boende på lyxhotell då han jobbar inom en stor hotellkedja. :-)
Men men, ser fram som fan emot att gå på detta igen. Så otroligt grym upplevelse och att sen gå på krogen i Sverige ter ju sig som totalt värdelöst! |
|
|
|
|