|
הקו האדום
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
הרי ברור לכולנו שיש הפרדה ברורה בפורום
יש את אלה שאוהבים
rank 1, marco V
וכדומה
ויש את אלה כמוני וכמו מוש שאוהבים
את הקשים יותר
Beam Vs. Cyrus, Pulsedriver, Scot Project
היה מעניין לדעת למה כל אחד פה משייך את עצמו
(בשביל שאני לא ישאל את צח ואריק על שירים עם דרבוקות וצופרים) |
|
|
| DjChook |
אהמ אהמ
(vocal hard trance addict)
תתבייש לך אריאל
אהה ולמרות שזה לא יפה להגיד על מישהו אחר
אבל טעית בהגדרה שלך
מוש אוהב יותר טכנו והוא גם אוהב צ'יל
אז אני לא יודע איך להגדיר את זה
אני בעיקרון אוהב כל מוזיקה שהיא
HARD
וזה כולל גם רוק כבד או יותר נכון
PROGRESSIVE METAL
בהזדמנות כולם להוריד בלי להתבכיין את
Symphony X - evolution
אם ככה כותבים סימפוניה באנגלית
בכל מקרה, תורידו, שיר חובה
באמת מדהים :)
חוץ מזה
HARD
שולט
כל מה שיותר רגוע פשוט משעמם אותי
אלא אם כן זה יצירות מופת... אין לי כח להכנס לזה |
|
|
| Ariels |
אף אחד לא הכריח אותך להכנס
ודרך אגב... נכון ב
phill green- the discovery
??? הסנירים ברקע לא קשורים לבס בשקל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
אף אחד לא הכריח אותך להכנס
|
??? |
|
|
| MoSH_MaN |
Beam Vs. Cyrus, Pulsedriver, Scot Project
אמרת את זה יפה
:D
שולטים אצלי...ויש עוד כמה....אבל אלה הטופ
יש גם את דראן טייט אבל לא הצלחתי להבין את הסוג שהוא עושה כי בעצם אין דבר כזה
Melodic trance...
ה
vocals
זה
DREAM..
יכול להיות אני מדבר על אפיק?
הסוג היחיד שאני לא יודע את ההגדרה שלו זה אפיק |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהמ אהמ אין לי כח להכנס לזה |
אף אחד לא הכריח אותך להכנס לשום נושא |
|
|
| DjChook |
זה היה שאין לי כח להכנס להסביר יעני מה נחשבת יצירת מופת
שוב שתית ?!
:D |
|
|
| eXeTik |
| אריאל יא זונה, ככה שוכחים אותי?! |
|
|
| oDrori |
מרקו וי לא נכנס לדעתי לאותה קטגוריה כמו ראנק1 ובטח שלא כמו האפליפטינג האחרים....
אני בעיקרון בצד
Uplifting/ Melodic/ Whateva
אבל יש הארד שאני אוהב... הוא בד"כ הארד רבע-אפליפטינג כזה אבל בכל זאת, יש יציאות. |
|
|
| MoSH_MaN |
מי שלא אוהב הארד אמיתי ומצד שני אוהב פרוגרסיב ושאר השירים למסוממים =הומו!
מי שאוהב להרדם/ללמוד/לשים לאויירה את ג'יימס הולדן=גבר!
לפעמים יש כמה יציאות בכיוון של הפרוגרסיב....לפעמים |
|
|
| eXeTik |
אין על ג'יימס הולדן כשזה נוגע לפרוגרסיב
אני אחוש חולה על
solstice
מזכיר לי את מסיבות החוף באילת |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Beam Vs. Cyrus, Pulsedriver, Scot Project
אמרת את זה יפה
:D
שולטים אצלי...ויש עוד כמה....אבל אלה הטופ
אהה אהה ... גם אצלי
|
|
|
|
|
|