return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הקו האדום
View this Thread in Original format
Ariels
הרי ברור לכולנו שיש הפרדה ברורה בפורום
יש את אלה שאוהבים
rank 1, marco V
וכדומה

ויש את אלה כמוני וכמו מוש שאוהבים
את הקשים יותר
Beam Vs. Cyrus, Pulsedriver, Scot Project


היה מעניין לדעת למה כל אחד פה משייך את עצמו
(בשביל שאני לא ישאל את צח ואריק על שירים עם דרבוקות וצופרים)
DjChook
אהמ אהמ

(vocal hard trance addict)

תתבייש לך אריאל


אהה ולמרות שזה לא יפה להגיד על מישהו אחר

אבל טעית בהגדרה שלך

מוש אוהב יותר טכנו והוא גם אוהב צ'יל

אז אני לא יודע איך להגדיר את זה

אני בעיקרון אוהב כל מוזיקה שהיא
HARD

וזה כולל גם רוק כבד או יותר נכון
PROGRESSIVE METAL
בהזדמנות כולם להוריד בלי להתבכיין את

Symphony X - evolution

אם ככה כותבים סימפוניה באנגלית

בכל מקרה, תורידו, שיר חובה
באמת מדהים :)

חוץ מזה

HARD
שולט

כל מה שיותר רגוע פשוט משעמם אותי

אלא אם כן זה יצירות מופת... אין לי כח להכנס לזה
Ariels
אף אחד לא הכריח אותך להכנס

ודרך אגב... נכון ב
phill green- the discovery
??? הסנירים ברקע לא קשורים לבס בשקל
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
אף אחד לא הכריח אותך להכנס


???
MoSH_MaN
Beam Vs. Cyrus, Pulsedriver, Scot Project


אמרת את זה יפה
:D
שולטים אצלי...ויש עוד כמה....אבל אלה הטופ

יש גם את דראן טייט אבל לא הצלחתי להבין את הסוג שהוא עושה כי בעצם אין דבר כזה
Melodic trance...
ה
vocals
זה
DREAM..
יכול להיות אני מדבר על אפיק?

הסוג היחיד שאני לא יודע את ההגדרה שלו זה אפיק
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
אהמ אהמ אין לי כח להכנס לזה


אף אחד לא הכריח אותך להכנס לשום נושא
DjChook
זה היה שאין לי כח להכנס להסביר יעני מה נחשבת יצירת מופת

שוב שתית ?!

:D
eXeTik
אריאל יא זונה, ככה שוכחים אותי?!
oDrori
מרקו וי לא נכנס לדעתי לאותה קטגוריה כמו ראנק1 ובטח שלא כמו האפליפטינג האחרים....

אני בעיקרון בצד
Uplifting/ Melodic/ Whateva

אבל יש הארד שאני אוהב... הוא בד"כ הארד רבע-אפליפטינג כזה אבל בכל זאת, יש יציאות.
MoSH_MaN
מי שלא אוהב הארד אמיתי ומצד שני אוהב פרוגרסיב ושאר השירים למסוממים =הומו!

מי שאוהב להרדם/ללמוד/לשים לאויירה את ג'יימס הולדן=גבר!


לפעמים יש כמה יציאות בכיוון של הפרוגרסיב....לפעמים

eXeTik
אין על ג'יימס הולדן כשזה נוגע לפרוגרסיב
אני אחוש חולה על
solstice
מזכיר לי את מסיבות החוף באילת
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Beam Vs. Cyrus, Pulsedriver, Scot Project

אמרת את זה יפה
:D
שולטים אצלי...ויש עוד כמה....אבל אלה הטופ


אהה אהה ... גם אצלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement