return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טוב נו אז עכשיו באמת
View this Thread in Original format
DjChook
חוץץץץ מאריאל

אדיט:
אם הייתי אדמין הייתי משנה את הקודם אבל אני לא יכול

אז חפיף, עוד טרד פחות טרד
MoSH_MaN
אני לא שרוט
!!!!!!!

ותלמד לכתוב שרוט
DjChook
אני ת'בגרות שלי בלשון כבר עשיתי
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ותלמד לכתוב שרוט


אשכרה
eXeTik
טוב, חאלאס... מיצינו!
MoSH_MaN
שרוט
שורש
ש-ר-ט

סרוט
ס-ר-ט?!?!
סרט זה שם התצורה בכלל
Agent-Fire
נו יופי עכשיו אין את מי לבחור....


ולמה אני לא מופיע?!?!

טוב אני יעבוד על השריטה שלי....
Agent-Fire
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!

:stongue:
Ariels
זה שתעשה בעעעע. לא הופך אותך לשרוט



- ממני
המאסטר
Hell_Copter
מה הפואנטה של זה צ'וק!?!?

שאחרי שגם פה מישהו יזכה אז תוריד אותו ותעשה עוד הצבעה מי הבא ואז תעשה
דירוג למי הכי שרוט?! עד שבסוף ישארו לך שניים והראשון יזכה בתואר השפוי של הפורום???

אני נמנע מלהצביע עכשיו עד שאני יבין מה הפואנטה שלזה

DjChook
מה פואנטה ?
פשוט עשיתי את הקודם עם אריאל וזה היה ברור שהוא יזכה
אז עשיתי עוד אחד בלעדיו
כדי סתם לראות מה יגיבו אנשים
זה נראה לי מצחיק
Hell_Copter
אני חושב שזה די דפוק....
אבל זה רק אני

:crazy: אחי בזמן האחרון אתה מזה:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement