|
טוב נו אז עכשיו באמת
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חוץץץץ מאריאל
אדיט:
אם הייתי אדמין הייתי משנה את הקודם אבל אני לא יכול
אז חפיף, עוד טרד פחות טרד |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא שרוט
!!!!!!!
ותלמד לכתוב שרוט |
|
|
| DjChook |
| אני ת'בגרות שלי בלשון כבר עשיתי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ותלמד לכתוב שרוט |
אשכרה |
|
|
| eXeTik |
| טוב, חאלאס... מיצינו! |
|
|
| MoSH_MaN |
שרוט
שורש
ש-ר-ט
סרוט
ס-ר-ט?!?!
סרט זה שם התצורה בכלל |
|
|
| Agent-Fire |
נו יופי עכשיו אין את מי לבחור....
ולמה אני לא מופיע?!?!
טוב אני יעבוד על השריטה שלי.... |
|
|
| Agent-Fire |
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!
:stongue: |
|
|
| Ariels |
זה שתעשה בעעעע. לא הופך אותך לשרוט
- ממני
המאסטר |
|
|
| Hell_Copter |
מה הפואנטה של זה צ'וק!?!?
שאחרי שגם פה מישהו יזכה אז תוריד אותו ותעשה עוד הצבעה מי הבא ואז תעשה
דירוג למי הכי שרוט?! עד שבסוף ישארו לך שניים והראשון יזכה בתואר השפוי של הפורום???
אני נמנע מלהצביע עכשיו עד שאני יבין מה הפואנטה שלזה |
|
|
| DjChook |
מה פואנטה ?
פשוט עשיתי את הקודם עם אריאל וזה היה ברור שהוא יזכה
אז עשיתי עוד אחד בלעדיו
כדי סתם לראות מה יגיבו אנשים
זה נראה לי מצחיק |
|
|
| Hell_Copter |
אני חושב שזה די דפוק....
אבל זה רק אני
:crazy: אחי בזמן האחרון אתה מזה:crazy: |
|
|
|
|