return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Lördagen 18/5 @ Docklands
View this Thread in Original format
Gaby
Lördagen 18/5 (Pingstafton), kl. 22-08.00 hälsar vi sommaren välkommen med THE GREEN MAN - a positive trance gathering.

12moons (LIVE) (FLYING RHINO)
Atmos EJ KLART ÄNNU!
Haze
Godmen
Krister Linder

Chill:
Dubasco
Healer (LIVE)
Chilluminum & Snövit
Max
Micro

ceremoni
performance
bodyart, elddans
chai, chill, smartbar
marknad, massage & healing m.m.

http://www.recreactive.nu

Kom tidigt!!! Missa inte invigningen innan 23.00
lonne
Vet ngn,tex du Gaby om Rob Angel kommer för den snubben kan få drag på stället...förövrigt kan all jävla acid/goa säga tack och godnatt
AC.
I och med att han inte finns nämnd i line-up så kan vi nog dra den slutsatsen att han inte kommer?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement