|
אתר חדש!
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
הוספתי
:disbelief |
|
|
| uzi |
תעשה טובה לאנושות ותעיף את טום מרשימת החברים שלך!
אתה לא צריך לפרסם את נשיא מייספייס המיליונר הזה.
גם אני אוהב את עיצוב הבסיסי אבל תוסיף איזה משפט או שניים על עצמך בפרופיל, זה ריק מדי. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by uzi
תעשה טובה לאנושות ותעיף את טום מרשימת החברים שלך!
אתה לא צריך לפרסם את נשיא מייספייס המיליונר הזה.
גם אני אוהב את עיצוב הבסיסי אבל תוסיף איזה משפט או שניים על עצמך בפרופיל, זה ריק מדי. |
אחלה חביבי, כולי חדש שם עדיין אין לי מושג איך עושים מה :) |
|
|
| Vortex_SA |
| העליתי כמה טראקים אשמח אם תגיבו פה או שם או איפשהו, חשוב לי מאוד לשמוע דעות, ואיך לעזזל עושים שהרקע ישתנה וכל מיני כאלה? גיל אולי אתה יכול לייעץ לי פה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני אבדוק את האתר כשיהיה לי מעט יותר מכמה דקות
בנתיים אתה מוזמן לכתוב כאן גם סתם כך...:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
העליתי כמה טראקים אשמח אם תגיבו פה או שם או איפשהו, חשוב לי מאוד לשמוע דעות, ואיך לעזזל עושים שהרקע ישתנה וכל מיני כאלה? גיל אולי אתה יכול לייעץ לי פה? |
כנס לפה ותוכל לבחור לך עיצוב חינם מבין כלמני עיצובים
www.freecodesource.com ;) |
|
|
| Vortex_SA |
| תודה גיל! יאללה אנשים תגיבו במטותא ממכם |
|
|
|
|