return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אתר חדש!
View this Thread in Original format
Vortex_SA
פתחתי אתר אומן במייספייס (נוח במיוחד!) בקיצור אשמח אם תתנו ביקור ותגיבו!

http://www.myspace.com/xetromusic
THE_BLUE_DRAGON
הוספתי
:disbelief
uzi
תעשה טובה לאנושות ותעיף את טום מרשימת החברים שלך!
אתה לא צריך לפרסם את נשיא מייספייס המיליונר הזה.
גם אני אוהב את עיצוב הבסיסי אבל תוסיף איזה משפט או שניים על עצמך בפרופיל, זה ריק מדי.
Vortex_SA
quote:
Originally posted by uzi
תעשה טובה לאנושות ותעיף את טום מרשימת החברים שלך!
אתה לא צריך לפרסם את נשיא מייספייס המיליונר הזה.
גם אני אוהב את עיצוב הבסיסי אבל תוסיף איזה משפט או שניים על עצמך בפרופיל, זה ריק מדי.


אחלה חביבי, כולי חדש שם עדיין אין לי מושג איך עושים מה :)
Vortex_SA
העליתי כמה טראקים אשמח אם תגיבו פה או שם או איפשהו, חשוב לי מאוד לשמוע דעות, ואיך לעזזל עושים שהרקע ישתנה וכל מיני כאלה? גיל אולי אתה יכול לייעץ לי פה?
Glenn-Holmes
אני אבדוק את האתר כשיהיה לי מעט יותר מכמה דקות

בנתיים אתה מוזמן לכתוב כאן גם סתם כך...:)
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Vortex_SA
העליתי כמה טראקים אשמח אם תגיבו פה או שם או איפשהו, חשוב לי מאוד לשמוע דעות, ואיך לעזזל עושים שהרקע ישתנה וכל מיני כאלה? גיל אולי אתה יכול לייעץ לי פה?


כנס לפה ותוכל לבחור לך עיצוב חינם מבין כלמני עיצובים
www.freecodesource.com ;)
Vortex_SA
תודה גיל! יאללה אנשים תגיבו במטותא ממכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement