|
סוף הפרודיה על סטריט פייטר, צפו ותהנו.
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
אחחח אין זה אחד החזקים
איזה הסתלבטויות חזקות רצות שם
'ליגה א
:crazy:
ד"א את המוסיקה של המשחק אני שומע כמעט כל יום בדרך לעבודה בפלאפון
מוסיקה פשוט נהדרת
למשחק כלכך נהדר
את המוסיקה אפשר להוריד חינם בקבצי מידי באתר הזה
www.vgmusic.com
:gsmile: |
|
|
| uzi |
| מוזיקה מצויינת ומנגינה קליטה לכל לוחם! |
|
|
| Segev |
| אני לא זוכר כלום אז אני לא מבין את הבדיחות |
|
|
| Viber |
חחח הרג אותי זנגיף בתחתונים האדומות
האמת? גם במשחק זה הפריע למרות זה מצוייר
:)
קשה לתאר כמה החבר'ה האלה בטח היו משועוממים בשביל להפיק דבר כזה.
וגיל: שמעת את הנושא של רוז מאלפא/זירו3?? טראק אלקטרוני בין הטובים.
גם הנושא של גיל מסטרייק3 הוא קטע ברייקביט עצבני.
הנושא של ריו מאלפא3 גם גדול אני זוכר...
הנושא של קפטיין אמריקה מסטריט פייטר נגד מארבל דומה בטירוף ל"לבכות לך" של אביב גפן - לדעתי הוא גנב את זה ממרבל.
:D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
חחח הרג אותי זנגיף בתחתונים האדומות
האמת? גם במשחק זה הפריע למרות זה מצוייר
:)
קשה לתאר כמה החבר'ה האלה בטח היו משועוממים בשביל להפיק דבר כזה.
|
שמח שאהבתם. יפה שזה מופק כמו סרט. |
|
|
|
|