return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Star Wars Episode 2
View this Thread in Original format
Nook
damn, ik heb hem net gezien en dit is de beste star wars film ever!! geloof me, je mot hem echt zien, liefst in de bios, want kwaliteit vcd zuigt redelijk. Ongelooflijk, echt, al die visuals die je te zien krijgt, en dan dat einde, ik wil echt deel 3 zien, alleen jammer genoeg duurt het nog 3 jaar!! das kut, maar oke, eerst deze 4 keer in de bios zien ofzo.

slapi-slapex!
mido
Je kunt hier al reserveren voor de bios! :)
Gaat ik zo snel mogelijk even doen. Desnooods ga ik alleen! :P

Maar moet ik zeker zien!

Ik heb hem expres nog niet gedownload. Ik kon hem al op DVDRIP krijgen.

Maar ik weet hoe ik ben dan ken ik weer eens niet wachten en dan gaat ik hem toch thuis eerst zitten kijken. Dat schiet ook niet op! :P

whehe

Star Wars is in ieder geval mijn top reeks! :)
TimeportE
was ie goed.. hopelijk beter als episode 1 want die viel toch wel tegen! :( maar wat ik op de trailers zag was vooral dat de special effects bijna alles hadden overgenomen.. haast geen echte locaties meer.. :whip:
maar als jij zegt dat ie goed is dan geloof ik je :) kan em ook downen maar nie al te beste kwaliteit en ik wil em in de bios gezien hebben..
ik ga em nog nie downen want dan krijg ik net zoals met harry potter dat ik em toch ga kijken :D:D ik moet ook de verleiding om spiderman te downen weerstaan.. ach wat heb ik het toch weer moeilijk..
DJ_Siesta
ik ga hem zo ff downen, lijkt me wel flexe film

laterz
basvh
wil hem zker in de bios zien, de SW reeks zijn mijn favoriete films
EP 1 heb ik nog snachts bij de premiere gezien in pathe rotterdam, toen het lucasfilm muziekje kwam iedereen juichen was wel cool. dit jaar kan ik hem niet snachts zien want heb de volgende dag examen spaans. vind het wel jammer
MaGiK54
Star Wars mot je gewoon in de Bios zien. Erg zonde om hem eerst thuis te kijken.
Bellie
Ik kon hem dus ook downen.Ik had sampletjes gedownd maar die waren toch net iets te slecht van kwaliteit vond ik.Dus niet gedaan.
Wacht nog wel effe dan.Maar star Wars ruled echt keihard.:)

GREETZ!!
Blik
ik vind er niks aan, dus ik ga hem niet kijken :)
Biohazard
ik heb hem gedownd maar het is zo een die in de bios is opgenomen met een camcorder

beeld + sound = major suckage!

ik heb hem gelijk weer gedelete
Glaniskanis
Er is GEEN DVDRip van Star Wars 2
Er is een (3e) VCD uit met super geluid (voor een VCD dan) en het beeld is ook nog net wel te doen
Dussuh die heb ik maar gezien :D
Kon me weer is nie inhouden wheheeh
En hijs is onttttzeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttend goed :)
Mede omdat Yoda moet vechten wat fat cool is gefilmd

Oh ja
Spiderman en The New Guy zijn ook cool! :D (Y)


Greetz,
Glaniskanis

Miss Proximus
Vrijdag premiere :) Wie heeft kaartjes?? IKKU!!!! :) Joepie!!!!!!!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Vrijdag premiere :) Wie heeft kaartjes?? IKKU!!!! :) Joepie!!!!!!!

Ik wil um nog een keer zien in de bios!!!!
Geef hierrrrrrr die kaartjes :)


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement