|
Whats On Your Mind ?
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
עצבנים בגלל משהו קטן ולא חשוב ובא לכם לשפוך את זה איפשהו מבלי לפתוח נושא חדש?
סתם רוצים לשאול שאלה קטנה ולא קשורה?
בקיצור הנה הטופיק שבו אתם יכולים להעלות דברים שסתם קפצו לראש ולא נראו חשובים מספיק לטופיק משל עצמם
שתפו אותנו! |
|
|
| uzi |
| הלימודים מזיקים לבריאות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני מוכרח לציין שאני שומע דברים ברוח זו על אנדרו פרסונס והלייבל המצחיק שלו עוד מהימים שהייתי מאזין לתוכניות של מרקוס שולץ - כבר ב-2005
ההד של תופעות הרמאות שלו עדיין לא גדול מספיק מסתבר... |
|
|
| Shahar |
| אתה לא חושב שאם יפתחו פה טופיקים חדשים זה ייראה כאילו הפורום גודל?:) |
|
|
| sh33p |
מזעזע... משום מה אני חי באשליה שדברים כאלה לא קורים
אם תקראו את התרד לעומק תראו שמדובר שם על עוד כמה לייבלים כמו
E-TCR
שלא שילמו ל
sunquest
על
summer sessions - blossom
שזה אחד הטראקים האהובים עליי איפעם |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by sh33p
מזעזע... משום מה אני חי באשליה שדברים כאלה לא קורים
אם תקראו את התרד לעומק תראו שמדובר שם על עוד כמה לייבלים כמו
E-TCR
שלא שילמו ל
sunquest
על
summer sessions - blossom
שזה אחד הטראקים האהובים עליי איפעם |
כן ככה גם אני הרגשתי...לא האמנתי שיש כזאת רמאות ונוכלות בשביל לרמות כל מני מפיקים שעשבדו קשה בשביל לעשות טוב לכל כך הרבה, וכל זה רק בשביל לגנוב עוד איזה 100-200 דולר.
:whip: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
כן ככה גם אני הרגשתי...לא האמנתי שיש כזאת רמאות ונוכלות בשביל לרמות כל מני מפיקים שעשבדו קשה בשביל לעשות טוב לכל כך הרבה, וכל זה רק בשביל לגנוב עוד איזה 100-200 דולר.
:whip: |
ומה תגיד על אלו שגונבים מסטיקים? |
|
|
| Vortex_SA |
| באמת הסמיילי עם השוט הכי מתאים כאן, זה פשוט לא נתפס לעשות משהו כזה, זה כמו לגנוב נפש של בנאדם, המוזיקה שלו היא לא רק "עבודה" באולפן, תמיד יש ערך מוסף, ולגנוב דבר כזה זה ייהרג ובל יעבור לדעתי. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
באמת הסמיילי עם השוט הכי מתאים כאן, זה פשוט לא נתפס לעשות משהו כזה, זה כמו לגנוב נפש של בנאדם, המוזיקה שלו היא לא רק "עבודה" באולפן, תמיד יש ערך מוסף, ולגנוב דבר כזה זה ייהרג ובל יעבור לדעתי. |
הלייבל עוד מתפרנס על החשבון הגניבה הזו.
הוספו חטא על פשע! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה לא חושב שאם יפתחו פה טופיקים חדשים זה ייראה כאילו הפורום גודל?:) |
כן אבל אם יש אנשים שסתם בא להם לכתוב משהו קטן כמו
"כואבת לי הבוהן"
אז זה המקום :D |
|
|
| Vortex_SA |
| כואב לי מתחת לבוהן לפעמים, זה נחשב? |
|
|
|
|