|
Lundakarnevalen
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Kanske, Quarnevalen här i STHLM suger kraftigt i jämförelse! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Kanske, Quarnevalen här i STHLM suger kraftigt i jämförelse! |
Haha lol dom drog förbi jobbet igår när jag jobbade.....fan vilka skumma typer som va inne och åt alltså.... Massa monster och .... |
|
|
| reveal |
haha!
som ni kanske vet är det amnesia under lundakarnevalen, dj irish och dj ciacomix (från hamburg) som ska lira
det coola är att digitallyimported kommer att sända setet live ;)
så ni som missar karnevalen (vilket ni flesta lär göra :)) kan ju besöka DI och lyssna ;)
URL till forumtråden om detta
ballt att läsa om avundsjuka amerikaner :stongue: |
|
|
| Vizay |
| min syrra kanske ska dit...orättvist...vill följa med :( :whip: |
|
|
| Vizay |
| uh bhe likhe vhery ghey ;) :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
I´m there! |
hör av dig! jag kommer att ha kontakt med din bror
hoppas du ska till amnesia ;) |
|
|
| Aendy |
| Ajajaj, Amnesia var bra, nästan för bra. |
|
|
|
|