return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Denna är GRYM!!!! ..................
View this Thread in Original format
Jre
Leta upp denna mixen fort!!!!!

Nu NRG - Live @ Orgasmatron 5 May 2k2

1. New Energy - Illusion (Intro)
2. The Moon feat. Nu-NRG - The Moon Loves The Sun
3. Nu-NRG - Aloa P (Mr Spring Remix)
4. Nu-NRG - Dreamland
5. The Moon feat. Nu-NRG - Supersonic
6. Nu-NRG - Take Your Air
7. Nu-NRG - Marinero (Nu-NRG Remix)
8. Nu-NRG - Universe
9. New Energy - Illusion
10. The Moon feat Nu-NRG - Hi Volume
11. Nu-NRG - Overcraft
12. New Energy - One Turn
13. Nu-NRG - Energizer


Jag är jävligt lack på att jag inte kan dela med mig men
jag sitter bakom FW så jag kan inte dela ut någe :(

/ Jre
RebeL9
moget med bara egna låtar?
Jre
quote:
Originally posted by RebeL9
moget med bara egna låtar?


Kan hända! Men jag vet inte om de kallar sig DJ´s
eller Artister i första hand.

/ Jre
Beamish
quote:
Originally posted by RebeL9
moget med bara egna låtar?


Rank1 live @ TE 2002

Above & Beyond live @ Radio Amsterdam

mestadels egna låtar. Ibland kan det vara rätt kul o höra också. Beror ju på vad dom gått ut med tidigare, om det ska vara ett uppträdande elelr att dom bara ska spinna skivor
RebeL9
quote:
Originally posted by Beamish


Rank1 live @ TE 2002

Above & Beyond live @ Radio Amsterdam

mestadels egna låtar. Ibland kan det vara rätt kul o höra också. Beror ju på vad dom gått ut med tidigare, om det ska vara ett uppträdande elelr att dom bara ska spinna skivor


att Rank1 bara kör egna låtar finns det en mycket bra anledning till. De djar inte utan spelar live (spelar på synth och sånt). Därför kör de enbart egna låtar.
Vizay
när vi ändå har rank 1 på tungan så kan jag ju lika gärna fråga om deras film från TE2002 har släpts än eller om det kommer dröja ännu längre?
Beamish
Album (Symsonic)
Release date of our album will be May 13, 2002

så stod det på deras sida. Jag har hört att DVDn skulle släppas med albumet. Men jag har ingen aning om jag ska va ärlig
doter
quote:
Originally posted by Beamish
Album (Symsonic)
Release date of our album will be May 13, 2002

så stod det på deras sida. Jag har hört att DVDn skulle släppas med albumet. Men jag har ingen aning om jag ska va ärlig


Den släpps m på albumet ja... på andra sidan tror ja, precis som TE albumet va!

Var d inte 29 April som gällde?

Men kommer d överhuvudtaget komma till Svenska butiker?

MÅSTE JU HA D!
Trancefella
säger bara
nu nrg - aloa p [mr spring remix]
den äger juh!! :eyes: fy, det e så låtar ska va!

:happy2:
King of Clubs
Det här setet/spelningen är riktigt bra måste jag säga..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement