|
Next Rebuilding with dj CP: 09.05.08
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
Misschien is het handig om de Rebuilding-avonden te centraliseren in één topic.
CygnusX, dat is een kolfje naar uw hand. |
|
|
| Xilver |
| De Factory is precies van gedacht veranderd. Toen ik er Salvation on Slavery Sins oplegde in hun dj-contest, kwam de organisator in paniek naar mij "GENE PROGRESSIVE SPELEN". |
|
|
| elkewelke |
| quote: | Originally posted by Xilver
De Factory is precies van gedacht veranderd. Toen ik er Salvation on Slavery Sins oplegde in hun dj-contest, kwam de organisator in paniek naar mij "GENE PROGRESSIVE SPELEN". |
hehe ik kan het mij zo voorstellen :D
Maar Rebuilding wordt georganisserd door soulphonic (quincy) en niet door de factory |
|
|
| quincy |
| Zo is dat, op rebuilding geen grenzen, zolang het maar deep is :-) |
|
|
|
|