return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שגיא עמיר - סשה
View this Thread in Original format
Vortex_SA
שיר חדש, עברית רבותיי עברית צחה... שיר שיר לא טראק, תנו אוזן קשבת והביעו דעתכם בבקשה :)

www.myspace.com/xetromusic

ברשימת השירים בחרו

Sasha
Vortex_SA
הלו? אין תמיכה בשפת הקודש?
DJMIKE
Forgotten חביב למדי
מזכיר קצת סטייל רון ואן דה ביוקן

את סשה לא אהבתי כל כך, בצלילים קצת "מיושנים" וגם די קשה להבין את הווקאל, צריך עוד ליטוש. דומה קצת לשיר ההוא של עיברי ליד שאני לא זוכר את שמו.

חרבון רקוב לשלטון
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJMIKE
Forgotten חביב למדי
מזכיר קצת סטייל רון ואן דה ביוקן


מצחיק שאתה אומר את זה כי הטראק נוצר לפני שרון ואן דן ביוקן עשה דברים של רון ואן דן ביוקן :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement