return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Gil Shwartz - Remembered (Original Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
ובכן, הטראק החדש שלי
8:23 דקות של טראנס מגניב אחושילינג :)

עבדתי עליו דיי קשה, מקווה שתהנו למרות שלא נראה לי שתאהבו את ההתחלה :)

Gil Shwartz - Remembered (Original Mix)

מחכה לתגובות!
Hell_Copter
קודם כל אחלה טראק!!!!!!!
מומלץ מאוד לשמוע בווליום גבוה כי בנמוך זה הורס את האפקט


אהבתי מאוד את הפנסתר שנכנס ב 1:20
ב 5:27 זה נכנס אדיר הקצב ומשם עד הסוף יקפיץ את הקהל כמו משוגע

Two Thumbs Up ;)
MoSH_MaN
יצא טראק די טוב

ההתחלה באמת עם בעיה....
והשיר עצמו בנוי טוב

אני לא כל כך מת על כאלה סוגי שירים אבל לאנשים שאוהבים כאלהב דברים ממש מתאים
הביעה היא בדקה ה6
אתה מוריד את הפליטר קצת יותר מידי....
arik
פשששששש פשששש פששש
יצא יפה!

מנגינה יפה
אבל באמת יש יותר מידי פילטר
הצלילים עמוקים מידי
אהבתי את הסינטי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement