|
Gil Shwartz - Remembered (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
קודם כל אחלה טראק!!!!!!!
מומלץ מאוד לשמוע בווליום גבוה כי בנמוך זה הורס את האפקט
אהבתי מאוד את הפנסתר שנכנס ב 1:20
ב 5:27 זה נכנס אדיר הקצב ומשם עד הסוף יקפיץ את הקהל כמו משוגע
Two Thumbs Up ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
יצא טראק די טוב
ההתחלה באמת עם בעיה....
והשיר עצמו בנוי טוב
אני לא כל כך מת על כאלה סוגי שירים אבל לאנשים שאוהבים כאלהב דברים ממש מתאים
הביעה היא בדקה ה6
אתה מוריד את הפליטר קצת יותר מידי.... |
|
|
| arik |
פשששששש פשששש פששש
יצא יפה!
מנגינה יפה
אבל באמת יש יותר מידי פילטר
הצלילים עמוקים מידי
אהבתי את הסינטי |
|
|
|
|