|
Gil Shwartz - Remembered (Club Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
הגירסה היותר טובה :)
לחצו כאן |
|
|
| MoSH_MaN |
זה כבר יותר טוב
!
באמת יותר טוב!
אחלה של שיר
האם אני שומע אותם סאמפלים מ
On the egde ? ;) |
|
|
| Hell_Copter |
יפה גיל באמת יש פה שיפור... בעיקר בהתחלה של הטראק
כל הכבוד על המיקס המהיר :toocool: |
|
|
| DjChook |
אחלהההה שיר
באמת
למרות שחסר לי בשירים שלך עליות עצבניות
UPLIFTING כאילו |
|
|
| Flotser |
כן אחי, זה שיר באמת טוב
אבל אני לא ממש אוהב דווקא את ההתחלה שלו,
אני אישית אוהב את
On The Edge
הרבה יותר מזה:eyespop: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני לא יודע איך אתם משווים בין זה לבין
on the Edge...
לי זה ממש לא נשמע אותו הדבר
למרות שזה נחמד ויש שיפור עצום זה לא ממש הסיגנון שלי |
|
|
|
|