return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Gil Shwartz - Remembered (Club Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
הגירסה היותר טובה :)

לחצו כאן
MoSH_MaN
זה כבר יותר טוב
!
באמת יותר טוב!
אחלה של שיר
האם אני שומע אותם סאמפלים מ
On the egde ? ;)
Hell_Copter
יפה גיל באמת יש פה שיפור... בעיקר בהתחלה של הטראק
כל הכבוד על המיקס המהיר :toocool:
DjChook
אחלהההה שיר
באמת
למרות שחסר לי בשירים שלך עליות עצבניות
UPLIFTING כאילו
Flotser
כן אחי, זה שיר באמת טוב

אבל אני לא ממש אוהב דווקא את ההתחלה שלו,

אני אישית אוהב את

On The Edge
הרבה יותר מזה:eyespop:
NeMeSiS1234
אני לא יודע איך אתם משווים בין זה לבין
on the Edge...
לי זה ממש לא נשמע אותו הדבר
למרות שזה נחמד ויש שיפור עצום זה לא ממש הסיגנון שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement