|
ATB - 9pm (ATB's 2008 Remake)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
לא יודע אם הספקתם לשמוע או לא,
9pm אבל לקראת הדיסק החדש שלו, הוא עושה חידוש ל
מה שיבטיח כנראה הרבה רמיקסים חדשים
(dj shah נראה לי תפור על)
הנה טעימה מזה
http://www.youtube.com/watch?v=RoVqGNpIBvU
אני אישית ממש אהבתי |
|
|
| cluBBer |
ללא ספק רמיקס נחמד
לפי דעתי מלא אנשים לא נותנים מסםיק רספקט לאיי טי בי
הוא כבר מלא זמן בסצינה, ונראה שהוא ישאר עוד הרבה |
|
|
| black_mammmba |
מת לשחרור נקי של הטראק....
ATB
אחד היצורים הכי טובים שיצאו מגרמניה בעשור האחרון.
יחד עם פול ו די ג'י "שאה" |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
ללא ספק רמיקס נחמד
לפי דעתי מלא אנשים לא נותנים מסםיק רספקט לאיי טי בי
הוא כבר מלא זמן בסצינה, ונראה שהוא ישאר עוד הרבה |
אני חושב שהוא לא מקבל מספיק קרדיט בגלל שאין לו יותר מדי להיטים
תכלס מאז
9 PM
אני לא זוכר יורת מדי להיטים, אולי פה ושם כאלה שעשו להם רמיקסים לגרסאות טובות.. |
|
|
|
|