|
Tiësto till Sverige i sommar/höst
|
View this Thread in Original format
| Oakey79 |
| Såg på Opworldwide att Tiësto återigen ska komma till Sverige. Verkar bli någon gång i sommar/höst med spelningar i Stockholm och Göteborg samt ytterligare en spelning någonstans. Någon som vet mer om detta? |
|
|
| jofawe |
jag är iofs hyfsat säker på att tiestomannen ska spela i finland nångång i september.
Så det kan väl stämma att han ska lira i svedala med.
Även om jag inte hoppas på det.. ;) |
|
|
|
|