return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Tiësto till Sverige i sommar/höst
View this Thread in Original format
Oakey79
Såg på Opworldwide att Tiësto återigen ska komma till Sverige. Verkar bli någon gång i sommar/höst med spelningar i Stockholm och Göteborg samt ytterligare en spelning någonstans. Någon som vet mer om detta?
jofawe
jag är iofs hyfsat säker på att tiestomannen ska spela i finland nångång i september.
Så det kan väl stämma att han ska lira i svedala med.
Även om jag inte hoppas på det.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement