return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
ag zonder spyware...
View this Thread in Original format
//j o o s t
Hey mensen, ik kwam net de nieuwe ag tegen (getuned) en zonder spyware
Misschien hebben jullie belangstelling:
http://www.kazaalite.com/nuked/modu...e_Version_0609W
!_PeTrUs_!
Moet je maar eens Ad-aware 5.x downen.

Dan kun je lachen hoeveel spyware er op je comp staat ;)
//j o o s t
die heb ik al...van lavasoft. Ik heb 5.5 weet niet of er al een nieuwere is. Maar je moet niet al je cookies weggooien want dan kun je overal weer opnieuw inloggen bij sites enzo.

Kazaa Lite bevalt ook goed, geen spyware die bonzi monkey en ook geen ads en pop-ups...:D
Nook
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Moet je maar eens Ad-aware 5.x downen.

Dan kun je lachen hoeveel spyware er op je comp staat ;)


hehe, ik had 256 identified files :crazy:
total woot
whehehe khad er maar 126 :)
Jappio
quote:
Originally posted by total woot
whehehe khad er maar 126 :)


90 :wtf: :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Jappio
90 :wtf: :D


Dan ga ik daar zelfs nog ruim onder zitten met de 18 die ik er heb.... :D:D

Met vriendelijke groet.
Sandman
Yep... voor mij alleen nog maar kazzaa lite


ps check deze thread... is al eens langsgeweest :D :D:Dklik op mij


Sandman
Kamaya
volgens mij zit ik dan echt overal onder met 12
mr.marcello
quote:
Originally posted by Kamaya
volgens mij zit ik dan echt overal onder met 12


Tja, je hebt altijd baas boven baas. :)

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement