|
ag zonder spyware...
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Moet je maar eens Ad-aware 5.x downen.
Dan kun je lachen hoeveel spyware er op je comp staat ;) |
|
|
| //j o o s t |
die heb ik al...van lavasoft. Ik heb 5.5 weet niet of er al een nieuwere is. Maar je moet niet al je cookies weggooien want dan kun je overal weer opnieuw inloggen bij sites enzo.
Kazaa Lite bevalt ook goed, geen spyware die bonzi monkey en ook geen ads en pop-ups...:D |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Moet je maar eens Ad-aware 5.x downen.
Dan kun je lachen hoeveel spyware er op je comp staat ;) |
hehe, ik had 256 identified files :crazy: |
|
|
| total woot |
| whehehe khad er maar 126 :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by total woot
whehehe khad er maar 126 :) |
90 :wtf: :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
90 :wtf: :D |
Dan ga ik daar zelfs nog ruim onder zitten met de 18 die ik er heb.... :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Sandman |
Yep... voor mij alleen nog maar kazzaa lite
ps check deze thread... is al eens langsgeweest :D :D:Dklik op mij
Sandman |
|
|
| Kamaya |
| volgens mij zit ik dan echt overal onder met 12 |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Kamaya
volgens mij zit ik dan echt overal onder met 12 |
Tja, je hebt altijd baas boven baas. :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|