|
richard urand יגיע מתי שהו לארץ. ??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| romigi |
טוב אם ריצ'רד דוראנד מגיע לפה הוא כבר לא יגיע לשום מקום אחרכך כי אני אישית "ייטפל" בו. שונא את חתיכת הדפקט הזה שחושב שאם שני לופים הוא המציא את הגלגל.
ואל תגידו לי מפיק טוב בלה בלה בלה הוא בכלל לא יכול להיקרע ככה. וגם די ג'י הוא לא.
לגבי אוקלוהן לא בשבילי מצד שני אם גארס אמרי יגיע אני בהחלט יהיה הראשון לשים אפילו 100 שקל בשבילו..
לגבי טייסטו הוא אמור להגיע לאומן 17 תל-אביב בספטמבר, אלעד עמדי אמור להיות מופקד על החימום..
ארמין באמת שלא מעניין לי את הטוסיק..
לגבי הפקות והבאת דיג'יים כאלה ואחרים..
לא מסוסך מדי תתאספו 20 איש. תשימו כל אחד 500 שקל ותארגנו לעצמכם מסיבה של החיים..
יחסית לסיפוק שתקבלו בהחלט השקעה שווה
וסתם בכלליות, יום חמישי יוריס וורן באומן.. תבואו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by vit048
"אף אחד לא יגיע לפה "
:confused:
מה נחכה פה עד שארמין ירד מהבמה ואז אף אחד כבר בכלל לא יבוא.
טיאסטו כנראה לא מעוניין להכניס את ישראל ל
elements of life tour
ארמין בא פעמיים בשנה וזהו.
מישהו פה בקיא כמה עולה להזמין טקליטן מהדרג השני כמו
קוסמיק גייט שאוסף אחרון שלהם מקפיץ לי תבית ? |
אתה רואה?
על זה בדיוק אני מדבר
איפה היית כשקוסמיק גייט היו כאן בצפון ב-2003 ובדום לשעבר ביולי 2006?
בטח היית בבית
או בצבא
או בטיול
או במכולת
לא הגעת למסיבה
ורבים כמוך לא הגיעו
אחרי הרבה מסיבות כאלה שהאנשדים שמשקיעים בהן מבינים שהקהל הזה הוא דגפוק מהיסוד שלא שווה להביא בשבילו את די גיי חלב תנובה אפילו כי הקהל פשוט יישאר בבית התוצאה ההגיונית היא שאין אף אחד שיהיה מוכן להביא די ג'יי מחול לארץ
יש כאן מישהו אידיוט מספיק שמוכן לבזבז עכשיו 6000 שקל לפחות כדי לראות אחד מהשמות הללו? |
|
|
| vit048 |
אם נהיה 50 אנשים כמה זה יעלה כבר 120 לכל אחד ? זה לא סיפור
עוד 120 על נסיעות ושתיה בסוף זה לא הכי יקר שבעולם
:happy2: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by vit048
אם נהיה 50 אנשים כמה זה יעלה כבר 120 לכל אחד ? זה לא סיפור
עוד 120 על נסיעות ושתיה בסוף זה לא הכי יקר שבעולם
:happy2: |
אין לי בעיה לקרוא כל הודעה של אנשים בעלי חזון בלתי מבוסס.
אני לא מכיר היום בסצינת הטראנס המקומית מישהו שמסוגל להרים כאן משהו רציני...מצטער...לא בשנה-שנתיים הקרובות לפחות...לכל משיש חלומות על קיצורי דרך שיכין כמה אלפי שקלים (ולא...זה לא ריאלי למצוא אפילו 20 אנשים שיסכימו להשקיע סכום גבוה מסכום של כניסה להופעה של ארמין בארץ) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by benji904
Just leave him, he is in a perpetual state of mind claiming what's good and what's not, with his narrow-minded, pseudo-elitist taste...
Durand, O'Callaghan and Bolier all definately have producer skills and original inputs...I personally prefer JOC & Durand; Emery and David West lately tend to disappoint me, but their productorial merit speaks for itself... |
אוך לא חייבים להיות כל הזמן רציניים, נכון? אין לי בעיה עם המוזיקה של אמרי ודויד ווסט, אני פשוט לא מתחבר, או פחות רציני - הם לא נותנים בראש, לדעתי כמובן... ולדעתי הטק טראנס ישלוט יותר בעתיד והטראקים שמנחיתים מכה על הרחבה הם אלה שינוגנו, ולא אלה עם העליה ה"יפה" או המנגינה ה"מעניינת"... ככה זה היה תמיד בעולם המוזיקה, גם היום אנשים שומעים מוצרט כי הוא הנחית מכה הוא לא עשה משהו "יפה" (כמובן שזה יפה... אבל לא לאותה תקופה...) הוא עשה דברים שניפצו במונחים של אז... וזו דעתי הרצינית.
נ.ב
אתם לא מכירים את השיר ראפ המטומטם הזה "כן אתה גיי"?? חשבתי שתכירו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אוך לא חייבים להיות כל הזמן רציניים, נכון? אין לי בעיה עם המוזיקה של אמרי ודויד ווסט, אני פשוט לא מתחבר, או פחות רציני - הם לא נותנים בראש, לדעתי כמובן... ולדעתי הטק טראנס ישלוט יותר בעתיד והטראקים שמנחיתים מכה על הרחבה הם אלה שינוגנו, ולא אלה עם העליה ה"יפה" או המנגינה ה"מעניינת"... ככה זה היה תמיד בעולם המוזיקה, גם היום אנשים שומעים מוצרט כי הוא הנחית מכה הוא לא עשה משהו "יפה" (כמובן שזה יפה... אבל לא לאותה תקופה...) הוא עשה דברים שניפצו במונחים של אז... וזו דעתי הרצינית.
נ.ב
אתם לא מכירים את השיר ראפ המטומטם הזה "כן אתה גיי"?? חשבתי שתכירו... |
לא ממש הבנתי איזה מכה מוצרט הנחית..
האנשים ששומעים מוצרט שומעים סביר להניח גם באך וצ'ייקובסקי - הם פשוט שומעים מוזיקה קלאסית. וגם אם אתה מדבר על כך שמוצרט כתב מוזיקה שהיתה "כוחנית" יותר מאשר שאר בני תקופתו...מה הקשר לכך שכיום אנשים שומעים מוצרט בשל כך? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא ממש הבנתי איזה מכה מוצרט הנחית..
האנשים ששומעים מוצרט שומעים סביר להניח גם באך וצ'ייקובסקי - הם פשוט שומעים מוזיקה קלאסית. וגם אם אתה מדבר על כך שמוצרט כתב מוזיקה שהיתה "כוחנית" יותר מאשר שאר בני תקופתו...מה הקשר לכך שכיום אנשים שומעים מוצרט בשל כך? |
גם באך וצ'ייקובסקי באותו סירה כמו מוצרט... הם כולם, כל השמות שאתה מכיר מהמוזיקה הקלאסית כולם היו חדשניים לתקופתם ברעיונות ובתפיסה של המוזיקה, היו עוד מליון מלחינים של הכנסיה וכדומה שעליהם אתה לא שומע בכלל, הם אמנם כתבו דברים יפים ונעימים, אבל לא פורצי דרך, ובגלל זה לא שמעת עליהם, ואני לא מתכוון שהמוזיקה היתה כוחנית, היא פשוט היתה פורצת גבולות, וזה מה שאני מתכוון שהנחית איזשהי מכה על האנשים ששמעו אותה שפתאום אמרו "בואנה לא ידעתי שככה יכול להשמע חליל\עוגב\נבל" וזה מה שהופך לדעתי מוזיקה למשהו מיוחד... עוד דוגמא יותר עכשווית, מטליקה, שאני בטוח ששמעת עליהם כמו כל העולם, מנגנים מטאל... הם לא המציאו אותו הם שברו מוסכמות מסוימות שהיו קיימות בו בלק סבאת' היו שם לפניהם, אבל הם ניפצו והנחיתו מכה על השומעים, וזה מה שעשה את המוזיקה שלהם למעניינת ונשמעת יותר... |
|
|
| Viber |
טק-טראנס זה החרא הכי מכוער ומסריח ומשעמם שיצא אי פעם למוזיקה האלקטרונית לפי דעתי.
ממתי נהיה מגניב לשמוע איזה מקצב שחוזר על עצמו יחד עם איזה סאונד מכוער ואגרסיבי שמנגן אנטי-מלודיה עוד יותר מכוערת??
זה לא מוזיקה שמנחיתה מכה - זאת מוזיקה שהיא בעצמה "מכה".
אני חוזר בי ממה שאמרתי פה לעוזי - כבר עדיף לשמוע גלגל"צ
:D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Viber
טק-טראנס זה החרא הכי מכוער ומסריח ומשעמם שיצא אי פעם למוזיקה האלקטרונית לפי דעתי.
ממתי נהיה מגניב לשמוע איזה מקצב שחוזר על עצמו יחד עם איזה סאונד מכוער ואגרסיבי שמנגן אנטי-מלודיה עוד יותר מכוערת??
|
מעניין... זה לא מה שאומרים על טראנס בד"כ?? או טקנו או האוס?? חשבתי שיש פה אנשים שאוהבים טראנס... אני בטראנס אדיקט, לא? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מעניין... זה לא מה שאומרים על טראנס בד"כ?? או טקנו או האוס?? חשבתי שיש פה אנשים שאוהבים טראנס... אני בטראנס אדיקט, לא? |
בידיוק אנחנו בטראנס אדיקט, לא בחרא של מקצב שחוזר על עצמו עם לופ משעמם וסינט מכוער וחסר מלודיה-אדיקט.
אני לא רואה את חוסר הנשמה הזה בשום ז'אנר אחר שסקאזי לא מעורבב בו.
בוא ונפריד בין הדברים. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Viber
בידיוק אנחנו בטראנס אדיקט, לא בחרא של מקצב שחוזר על עצמו עם לופ משעמם וסינט מכוער וחסר מלודיה-אדיקט.
אני לא רואה את חוסר הנשמה הזה בשום ז'אנר אחר שסקאזי לא מעורבב בו.
בוא ונפריד בין הדברים. |
פרשתי מהדיון איתך... אם אתה לא רואה את היופי במקצבים מורכבים ובמוזיקה שהיא שונה ממה שאתה רגיל לשמוע בבית (כמו כל ישראלי מצוי...) אני שומע ומקשיב להכל, אחלה לי עם הכל, שום דבר לא חרא, זה הכל טעם... אז פרוול ותודה על הדגים... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
פרשתי מהדיון איתך... אם אתה לא רואה את היופי במקצבים מורכבים ובמוזיקה שהיא שונה ממה שאתה רגיל לשמוע בבית (כמו כל ישראלי מצוי...) אני שומע ומקשיב להכל, אחלה לי עם הכל, שום דבר לא חרא, זה הכל טעם... אז פרוול ותודה על הדגים... |
אהה אז עכשיו הפכתי ל"ישראלי המצוי", יפה...
אחלה לי עם המון דברים וכניראה אפילו יותר ממך אבל יש לי קווים אדומים אני מניח.
אם זה היה טוב בעיניי אז גם את זה הייתי "רגיל לשמוע בבית" בגלל שיש הצפה של המוזיקה הזאת כך שזה פשוט לא עובר את הסלקציה מבחינתי.
ותחזור, מחר יהיה דג בורי. |
|
|
|
|