return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
חברי הפורום
View this Thread in Original format
warpedd_
חשבתי על זה
לאור העובדה שיש עכשיו הרבה חברה חדשים ופשוט נמאס כל פעם מחדש לראות את אותם ההודעות של קוראים לי אריק בלה בלה בלה
אז לעשות סטיקי שכל אחד שמגיע יכניס הודעה או משהו
MoSH_MaN
לאאאאאאאאאאאאא נמאס מסטיקי
שימו לב

SHARED FILES
מת ולא צריך אותו בכלל....

החברים החדשים לקרוא זה גם לא רצוי!
מי קורא את זה ומי לא יודע מה שאומרים....

מה שנחוץ זה המלצות ונושאים כמו ציוד

אה אגב קוראים לי מוש
DjChook
CHOOK = חן
clubber@work
clubber@work = אופיר
ודרך הגב -
אני סוגד לך warpedd_ !!!
DJ-Kreing^^
אולי גם כל אחד יעלה לפה תמונה שלו
מה אתם אומרים
אני רק צריך מקו להעלות
אם מישהו יספק אז יהיה סבבה
nimrod levi
שלום,אני נמרוד!
NyKoN
לא נראה לי שצריך סטיקי
אבל בהחלט צריך להחיות את שרד פיילז לא שאני משתמש בזה אבל לטובת האנשים פה..

אהה
אני אלון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
חשבתי על זה
לאור העובדה שיש עכשיו הרבה חברה חדשים ופשוט נמאס כל פעם מחדש לראות את אותם ההודעות של קוראים לי אריק בלה בלה בלה
אז לעשות סטיקי שכל אחד שמגיע יכניס הודעה או משהו


היי אריק מה קורה :haha:

סתם בזבוז טוב של סטיקי אבל אני לא מוד אז לא נתון להחלטתי
דרך אגב... אנשים פה הופכים להיות ליותר ויותר ויותר שרוטים
אריק מקבל גלים מאריאל....
יובל מהקולה שלו
צ'וק קיבל יותר מדי קרינה מהמחשב כנראה
אנשים תתאפסו :eyespop:
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אולי גם כל אחד יעלה לפה תמונה שלו
מה אתם אומרים
אני רק צריך מקו להעלות
אם מישהו יספק אז יהיה סבבה


נו מה אתם חושבים על זה????????
yahel222
אני דותן די לקרוא לי יהל !!!

Ariels
קודם שיהיה סורק... אולי תהיה תמונה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
קודם שיהיה סורק... אולי תהיה תמונה


אתה יודע מה שמתי לב בחתימה שלך אריאל??
שצח נראה כאילו הוא חייל במשחק שחמט...:haha:
מה אתה אומר? אתה משפר אותה??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement