|
חברי הפורום
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
חשבתי על זה
לאור העובדה שיש עכשיו הרבה חברה חדשים ופשוט נמאס כל פעם מחדש לראות את אותם ההודעות של קוראים לי אריק בלה בלה בלה
אז לעשות סטיקי שכל אחד שמגיע יכניס הודעה או משהו |
|
|
| MoSH_MaN |
לאאאאאאאאאאאאא נמאס מסטיקי
שימו לב
SHARED FILES
מת ולא צריך אותו בכלל....
החברים החדשים לקרוא זה גם לא רצוי!
מי קורא את זה ומי לא יודע מה שאומרים....
מה שנחוץ זה המלצות ונושאים כמו ציוד
אה אגב קוראים לי מוש |
|
|
| clubber@work |
clubber@work = אופיר
ודרך הגב -
אני סוגד לך warpedd_ !!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אולי גם כל אחד יעלה לפה תמונה שלו
מה אתם אומרים
אני רק צריך מקו להעלות
אם מישהו יספק אז יהיה סבבה |
|
|
| nimrod levi |
| שלום,אני נמרוד! |
|
|
| NyKoN |
לא נראה לי שצריך סטיקי
אבל בהחלט צריך להחיות את שרד פיילז לא שאני משתמש בזה אבל לטובת האנשים פה..
אהה
אני אלון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חשבתי על זה
לאור העובדה שיש עכשיו הרבה חברה חדשים ופשוט נמאס כל פעם מחדש לראות את אותם ההודעות של קוראים לי אריק בלה בלה בלה
אז לעשות סטיקי שכל אחד שמגיע יכניס הודעה או משהו |
היי אריק מה קורה :haha:
סתם בזבוז טוב של סטיקי אבל אני לא מוד אז לא נתון להחלטתי
דרך אגב... אנשים פה הופכים להיות ליותר ויותר ויותר שרוטים
אריק מקבל גלים מאריאל....
יובל מהקולה שלו
צ'וק קיבל יותר מדי קרינה מהמחשב כנראה
אנשים תתאפסו :eyespop: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אולי גם כל אחד יעלה לפה תמונה שלו
מה אתם אומרים
אני רק צריך מקו להעלות
אם מישהו יספק אז יהיה סבבה |
נו מה אתם חושבים על זה???????? |
|
|
| yahel222 |
| אני דותן די לקרוא לי יהל !!! |
|
|
| Ariels |
| קודם שיהיה סורק... אולי תהיה תמונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
קודם שיהיה סורק... אולי תהיה תמונה |
אתה יודע מה שמתי לב בחתימה שלך אריאל??
שצח נראה כאילו הוא חייל במשחק שחמט...:haha:
מה אתה אומר? אתה משפר אותה?? |
|
|
|
|