ministry of sound i malmö igen! (30 april)
|
View this Thread in Original format
benni |
Aceevent presenterar Ministry of Sound @ Malmö, Slagthuset den 30 April 2008 :)
line up:
Laidback Luke
Ian Carey
Stonebridge
Darwin & Backvall
Albin Meyers
Chris Jyllke
Dj Choose
Jimi Disko
Michael Parsberg
Kris O'Neil
Michael Splint
Samuel Jason
Peter Molander
Johan M
Mer info : www.aceevent.se |
|
|
Laszlo |
Men vad i helvete! En onsdag?! :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
Aja vafan, jag kanske överraskar ändå och dyker upp likt gubben i lådan. 100 spänn för Laidback Luke, Ian Carey och Stoney hade ju nästan kunnat klassas som ett aprilskämt. Vore synd att missa!
edit: höhö. Det är ju röd dag dagen efter, det missade jag :) |
|
|
Smeagol |
Jag har förvisso inte varit på TA på typ ett år, men jag minns hur schysst det är att gå på events med SWETAs! :)
Anyways, jag bor i Lund och tänker gå med (minst) en polare. Är riktigt hypad! Var länge sedan jag var på nåt sånt här senast! :P |
|
|
benni |
känns som aktiviteten här på detta forum inte längre finns :confused:
i alla fall! imorgon är det fest :cool: |
|
|
reveal |
Nån som var där? Hur var det? |
|
|
Johan (DJ Irish) |
Jag hade inte möjlighet att gå tyvärr men är också nyfiken på hur det gick |
|
|
B-F-E |
Fruktansvärt mycket folk och en galen stämning hela kvällen igenom! Även om jag på förhand inte diggade så många av djs som skulle spela så var Laidback Luke kvällens kung och Stonebridge gjorde även han ett bra jobb! Man sprang mest rundor som en yr höna och försökte hitta alla djs men dem hade ingen riktig lapp med line-ups så man missade några! Men INGEN som jag pratat med hade iaf en tråkig kväll och med tanke på att det var lapp på luckan så måste arrangörerna också vara nöjda! Lite tråkigt att brandlarmet gick igång och dem fick stänga tidigare, men allt som allt SJUKT bra kväll! Hoppas det blir fler repriser av detta eventet för det behövs verkligen!
Prydz den 5 Juni i Slagthuset! Kommer bli galet det med! |
|
|
benni |
det var roligt... men jag stannade inte längre än till 3 dessvärre.. ibland tyckte jag dock att det kändes lite som en vanlig utekväll, men det var fett ändån |
|
|
|
|