|
video: armin van buuren @ "muzik" school, tel aviv, israel
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מסכים עם מה שהוא אמר.
מה שם הטראק האחרון? |
|
|
| uzi |
אם אני לא טועה זה טראק של ארמין בשם
"sail"
גם הגרסה של
CARL B
שווה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
ואני הייתי שם :)
בהחלט היה יום מאוד מאוד כיף |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואני הייתי שם :)
בהחלט היה יום מאוד מאוד כיף |
תוציא-תוציא לי את הנשמה!:D |
|
|
|
|