|
תביאו לנגן כבר
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
איך בא לי לעשות מין מסיבה קטנה כזו עם הציוד, סתם בשביל הכיף
איך אפשר לארגן משהו |
|
|
| arik |
אריאל אם יש לך מקום אז בכיף
אבל אם רוצים שזה יעבוד צריך בנות
כי לרקוד לא ממש ירקדו |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
אריאל אם יש לך מקום אז בכיף
אבל אם רוצים שזה יעבוד צריך בנות
כי לרקוד לא ממש ירקדו |
יאללה, מסיבת טבע בהנהלת חברי הפורום!
בקשר לבנות... נפשק את אריאל :tongue3
אריאל = (_O_)
[ב[בר רפאלי סטייל] יאללה, ויאללה, ויאללה באלאגאן [/בר רפאלי סטייל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יאללה, מסיבת טבע בהנהלת חברי הפורום!
בקשר לבנות... נפשק את אריאל :tongue3
אריאל = (_O_)
[ב[בר רפאלי סטייל] יאללה, ויאללה, ויאללה באלאגאן [/בר רפאלי סטייל |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עוד מישהו משטרט לנו פה מול העיניים |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן אתה מסטול לגמרי!!!
ואני בעד איזה מסיבת טבע עצבנית בבעלות הפורום שלנו... ובנות לא חסר ... אפשר לארגן הכלללללללללללל
אני בעד!!! |
|
|
| Agent-Fire |
אחי, תחזור לישון...
:crazy:
אגב, אולי אתה יכול לקנות מייצב מתח לגנרטור שלך?
ואז תהייה מסיבת טבע... :gsmile: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יאללה, מסיבת טבע בהנהלת חברי הפורום!
בקשר לבנות... נפשק את אריאל :tongue3
אריאל = (_O_)
[ב[בר רפאלי סטייל] יאללה, ויאללה, ויאללה באלאגאן [/בר רפאלי סטייל |
ואייי אתמול חברים שלי היום בים בחוף הפרצה
בר רפאלי באה ישבה לידם... !!!
אמרו לי היא פי 10 יותר פצצה במציאות
אבל המפגרים במקום לדבר איתה זרקו עליה תפוחים |
|
|
| DjNumShum |
דווקא אני ראיתי את בר רפאלי כמה פעמים במציאות
היא ידידה טובה של חבר שלי
והיא הרבה פחות במציאות...
לפי דעתי לפחות |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואייי אתמול חברים שלי היום בים בחוף הפרצה
בר רפאלי באה ישבה לידם... !!!
אמרו לי היא פי 10 יותר פצצה במציאות
אבל המפגרים במקום לדבר איתה זרקו עליה תפוחים |
אחי כמה שאני מכבד את חברים שלך!!
זה היה הדבר הכי מטומטם בעולם לעשות
!!!
לאור העובדות שהיא לא שיא החוכמה
אולי גם היה יוצא למישהו משהו
אבל לבזבז עליה תפוחים של מדינת ישראל
זה מוגזם:)
עכשיו תגידו לי מה האיקון הזה אומר?
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
מה עובר עליך בנאדם!?!??!
אריאל אם אתה מצליח לארגן איזה משהו אתה יודע שאני שם
רק דבר איתי... ולא ב 2 בבוקר :disbelief |
|
|
| Ariels |
איזה זין דווקא יש לידידה שלי בית ריק בת"א אבל השכנים מעצבנים
אלוהים, אם זה רק היה בית פרטי
אלוהים |
|
|
|
|