return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תביאו לנגן כבר
View this Thread in Original format
Ariels
איך בא לי לעשות מין מסיבה קטנה כזו עם הציוד, סתם בשביל הכיף

איך אפשר לארגן משהו
arik
אריאל אם יש לך מקום אז בכיף
אבל אם רוצים שזה יעבוד צריך בנות
כי לרקוד לא ממש ירקדו
eXeTik
quote:
Originally posted by arik
אריאל אם יש לך מקום אז בכיף
אבל אם רוצים שזה יעבוד צריך בנות
כי לרקוד לא ממש ירקדו


יאללה, מסיבת טבע בהנהלת חברי הפורום!
בקשר לבנות... נפשק את אריאל :tongue3
אריאל = (_O_)
[ב[בר רפאלי סטייל] יאללה, ויאללה, ויאללה באלאגאן [/בר רפאלי סטייל
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik


יאללה, מסיבת טבע בהנהלת חברי הפורום!
בקשר לבנות... נפשק את אריאל :tongue3
אריאל = (_O_)
[ב[בר רפאלי סטייל] יאללה, ויאללה, ויאללה באלאגאן [/בר רפאלי סטייל


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עוד מישהו משטרט לנו פה מול העיניים
NeMeSiS1234
רונן אתה מסטול לגמרי!!!
ואני בעד איזה מסיבת טבע עצבנית בבעלות הפורום שלנו... ובנות לא חסר ... אפשר לארגן הכלללללללללללל
אני בעד!!!
Agent-Fire
quote:
תביאו לנגן כבר


אחי, תחזור לישון...
:crazy:

אגב, אולי אתה יכול לקנות מייצב מתח לגנרטור שלך?
ואז תהייה מסיבת טבע... :gsmile:
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik


יאללה, מסיבת טבע בהנהלת חברי הפורום!
בקשר לבנות... נפשק את אריאל :tongue3
אריאל = (_O_)
[ב[בר רפאלי סטייל] יאללה, ויאללה, ויאללה באלאגאן [/בר רפאלי סטייל


ואייי אתמול חברים שלי היום בים בחוף הפרצה
בר רפאלי באה ישבה לידם... !!!
אמרו לי היא פי 10 יותר פצצה במציאות
אבל המפגרים במקום לדבר איתה זרקו עליה תפוחים
DjNumShum
דווקא אני ראיתי את בר רפאלי כמה פעמים במציאות
היא ידידה טובה של חבר שלי
והיא הרבה פחות במציאות...
לפי דעתי לפחות
arik
quote:
Originally posted by yahel222


ואייי אתמול חברים שלי היום בים בחוף הפרצה
בר רפאלי באה ישבה לידם... !!!
אמרו לי היא פי 10 יותר פצצה במציאות
אבל המפגרים במקום לדבר איתה זרקו עליה תפוחים

אחי כמה שאני מכבד את חברים שלך!!
זה היה הדבר הכי מטומטם בעולם לעשות
!!!
לאור העובדות שהיא לא שיא החוכמה
אולי גם היה יוצא למישהו משהו
אבל לבזבז עליה תפוחים של מדינת ישראל
זה מוגזם:)

עכשיו תגידו לי מה האיקון הזה אומר?
:wtf:
Hell_Copter
מה עובר עליך בנאדם!?!??!

אריאל אם אתה מצליח לארגן איזה משהו אתה יודע שאני שם
רק דבר איתי... ולא ב 2 בבוקר :disbelief

Ariels
איזה זין דווקא יש לידידה שלי בית ריק בת"א אבל השכנים מעצבנים
אלוהים, אם זה רק היה בית פרטי
אלוהים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement