|
[26-07-2008] Intuition Summer Festival @ Bloomingdale aan Zee
|
View this Thread in Original format
| IntuitionOffice |
Intuition Summer Festival On The Beach
Saturday the 26th of July
Bloomingdale aan Zee, Overveen
Lineup:
Cosmic Gate [Black Hole]
Gareth Emery [Five AM]
Alex M.O.R.P.H. & Woody van Eyden [High Contrast]
Duderstadt vs. Inpetto [Afterglow]
Nitrous Oxide [Anjunabeats]
Jonas Steur [Intuition / Black Hole]
Leon Bolier [Intuition / Spinnin']
Kimito Lopez [Intuition]
&
Menno de Jong [Intuition]
Info:
Name: Intuition Summer Festival - On The Beach
Date: Saturday the 26th of July 2008
Venue: Bloomingdale aan Zee
Website: http://www.bloomingdaleaanzee.com
Minimum Age: 18
Time: 13:00-01:00
Tickets: 15,95 (Presale) / 17,95 (Door)
Presale: http://www.intuitionrecordings.com/?page_id=16 |
|
|
| Loraine |
Wordt weer een drukke zomer! :cool:
Leuk om te zien dat Kimi weer in Nl komt draaien iig. :D |
|
|
| DJ_Internal |
| kannie komen :( ga 2 dagen ervoor op vakantie :( |
|
|
| Unique2701 |
| is er al een tijdschema bekend? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Unique2701
is er al een tijdschema bekend? |
12:00-13:30 Jonas Steur
13:30-15:00 Duderstadt
15:00-16:15 Kimito Lopez
16:15-17:30 Gareth Emery
17:30-18:45 Leon Bolier
18:45-20:00 Menno de Jong
20:00-21:15 Cosmic Gate
21:15-22:30 Nitrous Oxide
22:30-00:00 Woody van Eyden |
|
|
| Unique2701 |
| @ Freezel: thnx, ga jij eigenlijk? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Unique2701
@ Freezel: thnx, ga jij eigenlijk? |
Nope, geen zin en line up niet echt bijzonder apart van 2/3 namen. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ik had ff moeite in de stemming te komen (lag meer aan mezelf dan aan het feest). pas vanaf Menno kwam ik eindelijk los en heb vanaf dat moment genoten genoten genoten.
Wat werden er heeeerlijke sets gedraaid.
DJ vd dag was voor Nitrous Oxide.
De sfeer was om van te smullen, enige minpunt: het geluid werd constant lager gezet door wss de eigenaar van Bloomingdale :whip:
Waardoor je vaak had dat bepaalde tracks gewoon niet knalde.
Foto's en video's:
http://partyflock.nl/album/322012/4209112.html |
|
|
| Loraine |
Prima feest! Weer zat ook goed mee (op die paar druppels na dan).
De sets van Kimi, Leon ("Bo-li-eeer" :haha: ) en Gaz waren subliem, daarna hakte onverwacht al een kater van de slobber wijn erin :wtf: en zijn we buiten gaan chillen op de bank.
Inmiddels ook al wat sets her en der gevonden, alleen die van Jonas en deels Kimi ontbreken helaasch. Blijkt dat Densfoundesjon pas laat is gestart met het broodkasten van 't event :(
Leuk om weer veel bekenden te hebben gezien/gesproken. Als vanouds weer de reunie van het jaar :D
Ei wel gemist, de Sjaak Afhaak met "Heb je de weersverwachting gezien, reken maar niet op mij" :whip: Kheb nog rode schouders van de felle zon zeg :cool:
Pluspunten:
- Geen oordoppen nodig gehad omdat het geluid imo wel goed was. Bij Luminosity was ik de dag erna namelijk nog doof in tegenstelling tot dit fuifje :nervous:
- Goede sfeer
- Lockers
Minpunt:
- Gedwongen/rigide karakter van de organisatie/uitbater zoals: Beslissing moeten nemen wel/niet BBQ'en bij entree en het binnen=binnen beleid |
|
|
|
|