return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
dj gizmo... stijl etc. etc. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
gizmo is echt TOP!!!!!! ik vond m als hardcore dj al flink beuken maar hij is echt de KING van Hardstyle!! en hij draait (vind ik) veel origineler en onvoorspelbaarder dan Dana.......loeihard met een geintje hier en daar er tussendoor :)

toppie!!!!!
mr.marcello
quote:
Originally posted by Miss Proximus
gizmo is echt TOP!!!!!! ik vond m als hardcore dj al flink beuken maar hij is echt de KING van Hardstyle!! en hij draait (vind ik) veel origineler en onvoorspelbaarder dan Dana.......loeihard met een geintje hier en daar er tussendoor :)

toppie!!!!!


I totally agree!! :D:D:D

Met vriendelijke groet.
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello



Met vriendelijke groet.


Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ?:p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave


Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ?:p


Marcello en ik zijn maatjes hoor :)

Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ?:p


Haha, nee absoluut niet!! Doet ze denk ik niet bij mij......
Ik zet het bij al m'n reacties neer. Een soort van vriendelijke-sig zou je kunnen zeggen!!

Met vriendelijke groet.
mr.marcello
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Marcello en ik zijn maatjes hoor :)

Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht :)


Oké dan Miss Proximus!!! ROSENMONTAGS-POWER!!!! :D:D

Met vriendelijke groet.
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello

Een soort van vriendelijke-sig zou je kunnen zeggen!!

.


owh sigje, jij bent goed opgevoed
rellivisit
Gizmo moeje zien ja, die gast is kewl. Lekker beuQen. Draait gewoon nieuwe en iets ouwere hardstyle door mekaar. Spring ze. :eyespop:
mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave
owh sigje, jij bent goed opgevoed


Je zou eens moeten weten...... :p

Met vriendelijke groet.
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht :)


/Me 2 :D

Ik heb ook erg genoten van Dj Gizmo in de <>!
Hij draait ongeveer dezelfde style als Isaac, ik weet niet of hij op die party's als eerste draait of juist afsluit. Als afsluiter van een hardstyle avond kan je namelijk een flink stevige sound verwachten! :happy2:
Ik vind alleen dat Gizmo z'n Dj Jean scratch-techniek af en toe wel achterwege kan laten, maar verder draaide hij lekkerrrr
Helaas heb ik die avond (Angels @ <>) maar een klein stukje van Isaac meegekregen die na Gizmo draaide :( omdat enkele figuren moe waren :whip:
Better luck next time..


/Me loves the newe smilies, especially the spad one :disbelief

serialkillah
Gizmo roelde vroeger en nu roelt ie misschien nog wel meer met z'n hardstyle.

'k hem trouwens ook als een op een blauwe maandag breakbeat zien en horen draaien... was ook niet onaardig:):wtf:
mr.marcello
quote:
Originally posted by serialkillah
'k hem trouwens ook als een op een blauwe maandag breakbeat zien en horen draaien... was ook niet onaardig:):wtf:


Hij is dus een gewoon een perfecte allround DJ geworden!!

Met vriendelijke groet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement