|
dj gizmo... stijl etc. etc. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
gizmo is echt TOP!!!!!! ik vond m als hardcore dj al flink beuken maar hij is echt de KING van Hardstyle!! en hij draait (vind ik) veel origineler en onvoorspelbaarder dan Dana.......loeihard met een geintje hier en daar er tussendoor :)
toppie!!!!! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
gizmo is echt TOP!!!!!! ik vond m als hardcore dj al flink beuken maar hij is echt de KING van Hardstyle!! en hij draait (vind ik) veel origineler en onvoorspelbaarder dan Dana.......loeihard met een geintje hier en daar er tussendoor :)
toppie!!!!! |
I totally agree!! :D:D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Met vriendelijke groet. |
Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ?:p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ?:p |
Marcello en ik zijn maatjes hoor :)
Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht :) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ?:p |
Haha, nee absoluut niet!! Doet ze denk ik niet bij mij......
Ik zet het bij al m'n reacties neer. Een soort van vriendelijke-sig zou je kunnen zeggen!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Marcello en ik zijn maatjes hoor :)
Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht :) |
Oké dan Miss Proximus!!! ROSENMONTAGS-POWER!!!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Een soort van vriendelijke-sig zou je kunnen zeggen!!
. |
owh sigje, jij bent goed opgevoed |
|
|
| rellivisit |
| Gizmo moeje zien ja, die gast is kewl. Lekker beuQen. Draait gewoon nieuwe en iets ouwere hardstyle door mekaar. Spring ze. :eyespop: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
owh sigje, jij bent goed opgevoed |
Je zou eens moeten weten...... :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht :) |
/Me 2 :D
Ik heb ook erg genoten van Dj Gizmo in de <>!
Hij draait ongeveer dezelfde style als Isaac, ik weet niet of hij op die party's als eerste draait of juist afsluit. Als afsluiter van een hardstyle avond kan je namelijk een flink stevige sound verwachten! :happy2:
Ik vind alleen dat Gizmo z'n Dj Jean scratch-techniek af en toe wel achterwege kan laten, maar verder draaide hij lekkerrrr
Helaas heb ik die avond (Angels @ <>) maar een klein stukje van Isaac meegekregen die na Gizmo draaide :( omdat enkele figuren moe waren :whip:
Better luck next time..
/Me loves the newe smilies, especially the spad one :disbelief |
|
|
| serialkillah |
Gizmo roelde vroeger en nu roelt ie misschien nog wel meer met z'n hardstyle.
'k hem trouwens ook als een op een blauwe maandag breakbeat zien en horen draaien... was ook niet onaardig:):wtf: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by serialkillah
'k hem trouwens ook als een op een blauwe maandag breakbeat zien en horen draaien... was ook niet onaardig:):wtf: |
Hij is dus een gewoon een perfecte allround DJ geworden!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|