|
מחפש פרטים על ... Vestax PMC-55
|
View this Thread in Original format
| black_mammmba |
אשמח לפרטים על המיקסר הזה
Vestax PMC-55 DJ Mixer
איך הוא בהשוואה למיקסרים מבית פיוניר ו האלן הארט ? |
|
|
| romigi |
טוב מדובר במיקסר יחסית ותיק שלא נראה לי שמיוצר יותר.
מיקסר רוטרי- שזה כבר הבדל משמעותי ביחד לשאר המקיסרים. לדעתי יתרון ענק אבל איש איש ואיך שהוא מרגיש.
קשה לי להאמין שתמצא עליו משהו רע, אם כי שוב מדובר במקיסר רוטרי כמו מודלרי מביחנה השליטה שלו. בעוד שהמיקסרים של פיוניר ואלן היס יותר מתרכזים בשילובי טכנולוגיות מתקדמות ושלל אפקטים חדשניים.
שוב הכל שאלה של כמה שאתה רוצה להשקיע..
אם יש לך איזה 14000 לך על אלן היס הגרסה הרוטרית. אם אתה מחפש יד שנייה וכאלה אז הראשון שאתה מוצא במצב טוב ובמחיר טוב תיקח סך הכל זה לא שכל יום אתה תחליף מיקסר..
כולם טובים, כולם נותנים מענה טוב השאלה היא גם מה סגנון השימוש שלך והכל. |
|
|
| black_mammmba |
מה הכוונה שאתה אומר ""רטרו"....
ואיזה אפקטים יש במיקסר הנל?
והאם להתאמן עליו ולעבור ל
DJM 600/700
של פיוניר, או שהם שני סוגים שונים...? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
מה הכוונה שאתה אומר ""רטרו"....
ואיזה אפקטים יש במיקסר הנל?
והאם להתאמן עליו ולעבור ל
DJM 600/700
של פיוניר, או שהם שני סוגים שונים...? |
אם אני לא טועה הוא מתכוון שבמקום פיידרים יש כפתורים עגולים, שזה אחלה לטקנו, האוס, טראנס, אבל זה בעייתי לעשות בו מעברים חדים מאוד אבל יש לו גם קרוס פיידר אז אפשר להסתדר בכל מצב, ואם יש לך ווסטקס באמת שאין מה לעבור לשום דבר אחר ווסטקס הרבה יותר איכותיים (לפחות זה המוניטין שלהם...)
ובאלן והיט' יש דיליי איקיו ועוד כהנה וכהנה שטויות, אם אתה מחפש ימבה אפקטים יש את המיקסר של סטנטון שכחתי את שמו, הוא גם אחלה... |
|
|
| black_mammmba |
האם יש טעם ללכת לכיוון הוואסטקס או להמשיך לחפש
600/700
לעצמי ? |
|
|
| Vortex_SA |
| אני מציע לך ללכת לחנות עם ציוד בתצוגה להביא שני דיסקים ולראות מה הכי נוח ומתאים לך... |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני מציע לך ללכת לחנות עם ציוד בתצוגה להביא שני דיסקים ולראות מה הכי נוח ומתאים לך... |
עשיתי את זה.
הייתי בקילימבו,ת"א
ושם ממש נהנתי מה פיוניר
אבל לא היה להם ווסטק במלאי, לכן לא יכולתי להשוואת, לצערי...
על אותו גוף, הם ישנו הבדל משמעותי בין ה 600 ל700 ? |
|
|
| romigi |
טוב אז ככה:
מיקסר רוטרי - כמו שוורטקס אמר במקום הסליידים - יעני ערוצים שעולים ויורידים
יש לו "נובים" שזה כמו הכפתורים של האקיו רק גדולים יותר.
יתרון של זה לפי דעתי זה פשוט עניין התחושה והטאץ'.
מחכה כבר ליום שאני אעמיד אחד כזה..
לגבי ה 600 וה 700..
ה 700 בטוח יקר יותר. בטח מציע כמה צעצועים נוספים ואפקטים השאלה היא האם אתה באמת באמת צריך את זה.. אם אתה לא איזה דיג'יי שעיקר ההתעסקות שלו היא בלופים או שלל אפקטים לא חושב שיש לך שום צורך בזה..
ה 600 אמין וטוב ובעיקר בעיקר מאוד נוח...
מבחינת ההנדסת אנוש . כלומר מרחק הכפתורים והכל..
אם אתה שואל אותי לך תקח את הווסטטקס PMC 280 החדש
וסגרת עניין.
אפקטים לא חסר. אמין וטוב וסליידים מבין הנוחים ששיחקתי בהם..
מקווה שעזרתי. |
|
|
| black_mammmba |
חבר'ה
מזל טוב לעצמי.
רכשתי לעצמי את ה
PMC 55
בהחלט איכותי, שומעים את ההבדלים. נותר לי רק להתמקצע עליו הרבה יותר ,
כדי שאני יכול להוציא ממנו את המקסימום.
חסר לי רק את הקטע של האפקטים כמו שיש ב600/700/800.
אבל אני חושב שאני אשלים את הבעיה בעזרת תוספת של "מכונות אפקטים " מבית פיוניר ( 500) |
|
|
| romigi |
ממבה, אין לך מושג כמה אני מקנה בך..
בהחלט עשית בחירה טובה, כי אין כמו אולדסקול גם בציוד..
תתחדש! |
|
|
| Dj_Kile |
אני לא נמצא בו הרבה אבל רציתי לציין שיש לי את המיקסר הזה (PMC-55)
איכות שמע שמשתווה לה רק האליין אנד היט , אקולייזר מדויק ומחולק באופן סימטרי בין ה + ל - בכל רמה ...
ממש כיף למקסס על המיקסר הזה ...וזה בכלל לא רוטרי , יש לו קיט של רוטרי שאפשר להתקין באופן עצמי אבל מה שיש לי זה סליידרים , הכרוסס פיידר בעל שליטה מלאה על ה CURV
 |
|
|
|
|