|
בזק בינלאומי על הזין שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
כוס ראב-ראבאק ערס! אני מתקשר לזונות האלה היום להחליף שם משתמש
בקיצר, הם משנים לי (אחרי שעות של זיוני שכל הזונות) ואחרי כמה דקות אני קולט אני לא מצליח להתחבר עם שני קווים
אני על
Isdn
כפול, יענו 128
אני מתקשר לנושכי כריות האלה וצועק עליהם שכבר שנתיים אני מתחבר על 128 ועכשיו זה נותן לי רק על 64
ומה המוצצי תחת של כלבים האלה אומרים לי...?
"מצטערים, נראה שהייתה לנו תקלה ושבמשך שנתיים יכלת לגלוש על 128 כשאתה בעצם משלם רק על 64, עכשיו כשהחלפת שם משתמש המערכת עלתה על התקלה ותיקנה אותה"
וואלה יופי!
עכשיו אני צריך לשלם תוספת 75 שקל בחודש כדי לגלוש על שני קווים
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח דפקו אותך
סתם אחי אתה במצב רגיש לא נרגיז אותך
בכל מקרה,
חבר שלי אמר לי שהוא יודע איך מכריחים אותם לתת לך 128
אבל זה רק ב
WINDOWS 2000
אם אתה עובד בו
אני יכול לשאול אותו בשבילך |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי איזה בני זונות...
מצטער לשמוע שדפקו אותך.... |
|
|
| arik |
כווסססססס אמם הצולעת
תאיים עליהם שתתנתק מהם
אחי תתנתק מהם ותעשה כבלים או אי די אס אל
אבל את הכי נמוך
וזה נראה לי יצא לך אותו מחיר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי אחי אני הייתי רוצח אותם!!!!
אתה צריך עזרה???
אני מאחוריך כל הדרך
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחחח
זונות! |
|
|
| DJ-Energy |
יוו איזה זונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי רוצח אותם
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
ת'אמת אתה צריך להגיד תודה....אם הם באמת עשו טעות אתה הרווחת מזה....
אז אין מה לעשות...:nervous: |
|
|
| Dark-Rain |
אחי תעשה מה שאני עשיתי,
אני עברתי לכבלים רק כדי לדפוק את המונפול המז@#% הזה...
הזונות לא רצו לבוא לעשות אידיאסאל באיזור שלי למרות שהבאנו להם 15 לקוחות ! אתם קולטים הבאנו להם 15 לקוחות והם עדיין לא רצו...
בכל אופן עכשיו הם לא מרווחים ממני כלום! ניתקני את הקו השני, התנתקני מחופשי חודשי וגם התנתקתי מבזק בינלאומי...
אחי, תתנתק מהם.. גם תרגיש יותר טוב, וגם תיהיה לך מהירות נורמלית במחיר סביר.. 3 חודשים ראשונים אני משלם פחות ממה שהייתי משלם עם מודם רגיל... |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי נראה לי כבר באמת כדי לך לעבור לאינטרנט המהיר באמת
גם מהירות הרבה יותר טובה
גם לא כזה הבדל במחיר
רציתי לרשום מה שמוש רשם
שאין לך מה לכעוס עליהם כי אתה סתם הרווחת עליהם
אז זהו
תעבור לאיידיאסאל כי זה יותר טוב מכבלים
למרות שאני שונא את בזק |
|
|
| MoSH_MaN |
כמוץץץץץץץץץץץץץץ
כבלים יותר מהיר בארץ
ובמתב עשו חבילות יותר טובות מ
ADSL
אז שווה!
ואני ערוצי זהב אז אין חבילה טובה
סעמק |
|
|
| DjChook |
זהו אני יודע מערוצי זהב מה שיש ....
ואין הרבה |
|
|
|
|