return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
airwave - Touareg (2008 2cd)
View this Thread in Original format
vit048
כאן תוכלו להתרשם קצת מהאלבום
http://www.djairwave.com/
מי שלא מכיר הבחור הזה הוא אחד היוצרים הותיקים בתחום ששומר על
אותו סגנון עם מלודיות מדהימות .מפנק אותנו באלבום חדש
שכולל 2 דיסקם 1 טראקים חדשים והשני גרסאות 2008
לקלאסיקות שלו.

CD 1
1. Notice Of Eviction (05:22)
2. Punjabi Child (10:05)
3. Sunshine In Your Heart (08:17)
4. Candy Of Life (09:00)
5. Coka S Song (11:07)
6. Mind Repair Centre (07:47)
7. Urban Toaureg (Vocal Mix) (08:19)
8. Mahebourg Express (08:38 )
9. Batignolles Blues (08:30)

CD 2
1. Save Me 2k8 (09:47)
2. Above The Sky 2k8 (07:38 )
3. The Division Bell 2k8 (08:35)
4. Sunday Dark Firma (08:46)
5. Lightspeed 2k8 (09:17)
6. Sky Blues 2k8 (08:47)
7. Angelica (Sagittaire Remix) (10:25)
8. Haka For Peace (08:29)
Viber
דיי כבר הוא לא מתעייף הבן אדם?? הוא כבר מביס את מייק

שייתן זמן לשמוע את טרילוגיק לפחות
;)
benji904
This guy is one of the finest and most outstanding producers...always original, true to his essence and this time he isn't disappointing again, great as usual!
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
יהיה זמין כאן להורדה ברגע שישוחרר.


ואילן יהיה כאן עם כולנו בשביל להרוס את החגיגה
:)


נו טוב, תמיד יישאר הדיסי

Glenn-Holmes
שחר יעדכן אתכם ומי שירצה יפנה אליו בפרטי
סה טו
זסו הדרך היחידה המקובלת כאן להעברת קטעי מוזיקה מאחד לשני
uzi
quote:
Originally posted by Viber
ואילן יהיה כאן עם כולנו בשביל להרוס את החגיגה
:)


נו טוב, תמיד יישאר הדיסי


מה שמזכיר לי שעומד לצאת משחק מכות שישלב את הדמויות מעולם הקומיקס עם הדמויות של מורטל קומבט...
נשמע כזה גימיק!
Elior
quote:
Originally posted by uzi
מה שמזכיר לי שעומד לצאת משחק מכות שישלב את הדמויות מעולם הקומיקס עם הדמויות של מורטל קומבט...
נשמע כזה גימיק!


לפי הטריילר זה נראה על הפנים...
מה גם שעדיף להשאיר את כוכבי מורטל קומבט להילחם עם עצמם, לדעתי...
uzi
quote:
Originally posted by Elior
לפי הטריילר זה נראה על הפנים...
מה גם שעדיף להשאיר את כוכבי מורטל קומבט להילחם עם עצמם, לדעתי...

אני מסכים, זה כמו להוסיף את יודה ממלחמת הכוכבים ל
SOUL CALIBUR 4
המשחק כמובן יהיה מצויין אבל איזה גימיק מסחרי זה!!!
Vortex_SA
אלבום אחד האדירים אמור להיות לפי מה ששמעתי...
vit048
טוב יצא האלבום נרשום עליו כמה מילים.
דיסק ראשון שמורכב מטראקים חדשים משמיע לנו שילוב בין
AIRWAVE
לבין קשיחות של PLANISPHERE
השילוב הזה אכן מאוד מוצלח בעיני
יש 2 טראקים עם זמר אפריקאי שזה משהו חדש שהוא מנסה לעשות .
אני אהבתי.
הטראק הכי יפה מהדיסק הראשון זה PUNJBI CHILD
שדווקה בו אין קשיחות אבל המנגינה שלו כובשת פשוט מדהים.
מכל הטראקים לא אהבתי רק את
Batignolles Blues כל השאר פשוט נפלא בעיני.

דיסק השני זה חידושים ואפשר להגיד שלמרות שכולם מכירים את המנגינות החידושים מאוד מרעננים ומענינים. גם בהם יש טיפה קשיחות.
כאן הטראק שהכי אהבתי זה
SUNDAY DARK FIRMA.
סה"כ קיבלתי את מה שציפיתי ומעבר .
ביינתים זה אלבום הכי טוב שיצא השנה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement