return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Above & Beyond.........? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by sabi10
אז בואו נקח יוזמה...עזבו שלום עם סוריה, נלך על שלום עם לבנון ונוכל לקפוץ עם האוטו למסיבות...


אנשים לא נוסעים עם האוטו לאילת בשביל ארמין ניראה לך הם יסעו עד לבנון בשביל עלי ופילה?

וכניראה שאנשים עדיין לא מקשיבים לי ולא מבינים, שינוי אמיתי יבוא פה מבפנים כמו שהוא בא באנגליה - עם אמנים מקומיים ותקליטנים מקומיים עם השראה לא מקומית.

לא מדובר פה על איירון מיידן או מטאליקה, כולה מדובר פה על תקליטנים- אנשים שמשמיעים מוזיקה של אחרים (ולא כזאת נדירה) בשביל כסף.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
וכניראה שאנשים עדיין לא מקשיבים לי ולא מבינים, שינוי אמיתי יבוא פה מבפנים כמו שהוא בא באנגליה - עם אמנים מקומיים ותקליטנים מקומיים עם השראה לא מקומית.


אתה לא היחיד שחושב כך.
אני מציע להסתכל על הפריחה של סצינת הטק האוס המקומית.
זה החל עם מסיבות בעיקר על בסיס די ג'יים מקומיים, לפני שנתיים יוצרים כמו גיא גרבר, איתמר שגיא, שלומי אבר, חיים החלו לכבוש יותר ויותר אוזניים אירופאיות וכך גם בחו"ל פתאום הכירו בכך שישראל מתפתחת לה אט אט להיות מיני מעצמה של טק האוס חי ובועט.
הסצינה המקומית כיום לא מכירה חיה כזו של שבוע ללא די ג'יי אורח מחול.
מעל כולם מתפקד לו הברזילי שהגדיל לעשות כאשר אחת לחודש הוא מנחית שם גדול במושגים של הז'אנר וחוץ מזה לאורך החודש ממשיכים במסיבות עם שמות עולים בסצינה האירופאית.

ככה בדיוק עושים את זה.
Viber
ואם אני לא טועה הפריחה הראשונה בארץ (פסיי-טראנס) התחילה בעיקר בגלל אסטרל,קוסמה,אייל ואורן ברקן ויהל מאוחר יותר.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
ואם אני לא טועה הפריחה הראשונה בארץ (פסיי-טראנס) התחילה בעיקר בגלל אסטרל,קוסמה,אייל ואורן ברקן ויהל מאוחר יותר.

בהיסטוריה הזו אני פחות בקיא...ייתכן שאתה צודק...מבחינה לוגית זה נשמע הגיוני
romigi
quote:
Originally posted by Viber

לא מדובר פה על איירון מיידן או מטאליקה, כולה מדובר פה על תקליטנים- אנשים שמשמיעים מוזיקה של אחרים (ולא כזאת נדירה) בשביל כסף.


עם גישה כזאת לא מפתיע שאין פה כלום. מתי כבר תשכילו להתייחס לדג'יים כסוג של אומנים ולא רק כאלה שלוחצים פלי וסטופ .

באמת אחד המשפטים הכי מרגיזים שקראתי. ואם התקליטנים שאתה שומע הם מהזן שציינת אז חבל.
quote:
Originally posted by Viber
ואם אני לא טועה הפריחה הראשונה בארץ (פסיי-טראנס) התחילה בעיקר בגלל אסטרל,קוסמה,אייל ואורן ברקן ויהל מאוחר יותר.


עוד קשקוש בלבוש. שכן לא אייל ואורן לא יהל ולא קוסמה בכלל לא היו אלה שפיתחו את הז'אנר. מה גם שמה שאייל ואורן עשו בכללל לא ניתן לקטלג כמו טראנס.
אסטרל , קליפורניה גיא סבג דדה ועוד כמה שמות היו אלה שהפכו את ישראל למעצמת טראנס
Vortex_SA
quote:
Originally posted by romigi
עם גישה כזאת לא מפתיע שאין פה כלום. מתי כבר תשכילו להתייחס לדג'יים כסוג של אומנים ולא רק כאלה שלוחצים פלי וסטופ .


אבל היום כל פלוץ רואה עצמו כדיג'יי... אז התואר הזה דיג'יי נהיה שם של אדם שלוחץ פליי סטופ... אם אני נתקל בתקליטן שבאמת משקיע ובאמת ראוי להקרא אומן אני כבר קורא לו אומן, מוזיקאי, תקליטומן... אנא ערף... דיג'יי זה כבר מזמן מלת גנאי...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אבל היום כל פלוץ רואה עצמו כדיג'יי... אז התואר הזה דיג'יי נהיה שם של אדם שלוחץ פליי סטופ... אם אני נתקל בתקליטן שבאמת משקיע ובאמת ראוי להקרא אומן אני כבר קורא לו אומן, מוזיקאי, תקליטומן... אנא ערף... דיג'יי זה כבר מזמן מלת גנאי...


מי שדי ג'יי עבורו היא מילת גנאי כנראה לא ממש עוזב את הבית שלו ויוצא למסיבות כאלה ואחרות.
אין ספק שלהגיד אמירה כזו מראה על חוסר ידע מוחלט וחוסר ניסיון במפגש עם די ג'יים בעלי שיעור קומה - רמז: יש לנו כאלה גם בארץ
Viber
quote:
Originally posted by romigi
עם גישה כזאת לא מפתיע שאין פה כלום. מתי כבר תשכילו להתייחס לדג'יים כסוג של אומנים ולא רק כאלה שלוחצים פלי וסטופ .

באמת אחד המשפטים הכי מרגיזים שקראתי. ואם התקליטנים שאתה שומע הם מהזן שציינת אז חבל.


סוג של אומנים?? רק האומנים הם אומנים ותקליטנים שהם אומנים אין בטראנס יותר, ובשאר המוזיקה - שיהיה לך כסף להביא את סאשה תגיד לי.

quote:

עוד קשקוש בלבוש. שכן לא אייל ואורן לא יהל ולא קוסמה בכלל לא היו אלה שפיתחו את הז'אנר. מה גם שמה שאייל ואורן עשו בכללל לא ניתן לקטלג כמו טראנס.
אסטרל , קליפורניה גיא סבג דדה ועוד כמה שמות היו אלה שהפכו את ישראל למעצמת טראנס


לא הייתי בטוח לגמרי לגבי המשפט שלי שציטטת שכן עדיין הייתי ילד אז ולכן גם כתבתי "אם אני לא טועה"

הייתי סגור על אסטרל
קוסמה פחות
והאחים ברקן- היה זכור לי שהם הכניסו את הטראנס לתודעה הישראלית וגם יהל עשה את זה יותר מאוחר...אני זוכר שהייתי שומע טראקים שלו אפילו בהפעלות של ילדים ובערוץ הקהילתי חחח
:)
romigi
טוב, זה מה שנקרא דיון/ ויכוח עקר.

לא יודע מה אתה שומע או כמה אתה בקיא אבל התפיסה שלך פשוט מוטעית מהיסוד.

נעזוב את זה שלפני חודשיים וחצי בדיוק אני ואילן הבאנו לארץ תקליטן מצויין שבמקרה הוא אומן ויוצר אחד הטובים שיש היום בתחום שלו.

כנראה שפשוט לא נחשפת למספיק מוזיקה/ או דיג'יים טובים בשביל לקבל את החויות שישנו את הדעה שלך
Viber
quote:
Originally posted by romigi
טוב, זה מה שנקרא דיון/ ויכוח עקר.

לא יודע מה אתה שומע או כמה אתה בקיא אבל התפיסה שלך פשוט מוטעית מהיסוד.

נעזוב את זה שלפני חודשיים וחצי בדיוק אני ואילן הבאנו לארץ תקליטן מצויין שבמקרה הוא אומן ויוצר אחד הטובים שיש היום בתחום שלו.

כנראה שפשוט לא נחשפת למספיק מוזיקה/ או דיג'יים טובים בשביל לקבל את החויות שישנו את הדעה שלך



אתם הבאתם אמן האוס (!), פה אנחנו מדברים על תקליטני(!) טראנס (וגם בהאוס אני יכול לחשוב על כמה ישראלים שעוקפים אותו מבחינת תיקלוט).

כרגע אנחנו מדברים על תקליטנים דרג ב' כביכול כמו התקליטנים בכותרת (ונעשה את ההפרדה בין תקליטנים לאומנים).

קיבלתי את כל החוויות וניחשפתי לכל הדברים שאתה מדבר עליהם אז אל תערבב, מדברים על תקליטנים מסוג אלה שנמצאים בכותרת שלא תתבלבל!

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
אתם הבאתם אמן האוס (!), פה אנחנו מדברים על תקליטני(!) טראנס (וגם בהאוס אני יכול לחשוב על כמה ישראלים שעוקפים אותו מבחינת תיקלוט).

כרגע אנחנו מדברים על תקליטנים דרג ב' כביכול כמו התקליטנים בכותרת (ונעשה את ההפרדה בין תקליטנים לאומנים).

קיבלתי את כל החוויות וניחשפתי לכל הדברים שאתה מדבר עליהם אז אל תערבב, מדברים על תקליטנים מסוג אלה שנמצאים בכותרת שלא תתבלבל!


אני חושב שאתה פשוט מעריך פחות את הדי ג'יים בטראנס...חבל...תשמע סט טראנס גרוע (לא חסר...יש די ג'יים גרועים בתחום...כאלה שינגנו את הקטעים שכולם מנגנים ועדיין תרגיש שוואלה זה פשוט מנוגן לא נכון)

הגדרת גם את אבאב אנד ביונד כתקליטנים סוג ב' ושוב אני לא הכי מבין על סמך מה...
MINTZ
דווקא אני מאמין שהפופלאריות שלהם די עלתה

בזמן האחרון

אולי אני טועה

אבל עובדה שהם עלו למקום די נכבד בדירוג


לדעתי יש מצב שאם הם יבואו - אכן יבואו הרבה אנשים יותר מהפעם הקודמת ואני בינהם ואז יש מצב להופעות חוזרות לתקופה מסויימת.

בכל מקרה אם הם לא רוצים להגיע זה גם הפסד שלהם אני מניח :-)

מה שנקרא בשיטת הסינון - הם כבר ירדפו אחרינו.

תנו להן לטחון הופעות בכל מיני חורים ואז ימאס להם הם יבואו לפה.

בינתיים נסתפק במה שיש...

לא ככה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement