return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ידעתי שאני ידפק!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by eXeTik


אולי במקרה ברננים?

כן:)
eXeTik
עלק! גם אני מתכנן לעבוד שם... כבר קניתי פנס והכל ;)
SiLvErSkY
יש לי חבר שאבא שלו מפליג וכאלה... קיצר הוא לא מעביר במכס פול דברים לא יודע איך קומבינות או משהו... כל נסיעה שלו הוא קונה לחברים של הבן שלו דברים... בהפלגה האחרונה שלו הוא קנה לבן שלו פלייסטישן 2 ומלא חלקים למחשב בממש גרושים.
אז בקיצור יש מצב... אבל הבעיה היא שלא נעים להגיד לו לך תחפש בחנות הזאת והזאת.
arik
quote:
Originally posted by eXeTik
עלק! גם אני מתכנן לעבוד שם... כבר קניתי פנס והכל ;)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זיןןןןןןןןןן!!!!!!:)
הם אמרו שהם יתקשרו אלייי חזרה
אני מקווה מאד שהם יתקשרו
כי חבר שלי שעובד שם אמר ש 99 אחוז שאני יתקבל
arik
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
יש לי חבר שאבא שלו מפליג וכאלה... קיצר הוא לא מעביר במכס פול דברים לא יודע איך קומבינות או משהו... כל נסיעה שלו הוא קונה לחברים של הבן שלו דברים... בהפלגה האחרונה שלו הוא קנה לבן שלו פלייסטישן 2 ומלא חלקים למחשב בממש גרושים.
אז בקיצור יש מצב... אבל הבעיה היא שלא נעים להגיד לו לך תחפש בחנות הזאת והזאת.

תודה אחי:)
אבל אני חושב שאני כבר יקנה בארץ אחרי שאני ירוויח קצת כסף בעבודה
Dj Moriano
שמע אחי אני הבאתי מבלגיה פטיפון שזה הכי קשה להביא כי זה הכי גדול אבל זה היה סיפור והייתי צריך גם להביא את זה בלי הקופסא לדחוס את זה לכזה תיק יד כי בדרך כלל לא בודקים כאלה תיקים

אבל בכל מקרה לא בדקו לנו אף תיק.....

וגם חבר של חבר של ההורים שלי הביא לי מיקסר מניו יורק אבל לך תדע מתי הוא יסע עוד פעם.....


קומפקט תקנה בארץ לפי דעתי רק אם יש לך מישהו שבטוח יכול להביא לך אז בסדר אבל זה קשה להבריח זוג קומפקט ואם אתה נתפס זה מלללללללאאאאא כסף... מיקסר שווה לקנות בחו"ל כי יש רק 17% מע"מ בלי מכס....
Ariels
quote:
Originally posted by Scorchio
מה שהכי מבעס את אריק זה העובדה שאריאל והוא באים אלי, אריאל רואה ציוד נדלק
יום אחרי זה מושך 9000 שקל מהבנק ומביא שני קומפטים ומיקסר שאריק חולם עליהם חודשים... לך תבין את אריאל שפיצר


וואלה ! והיום הבאתי
Technics SL-1200MK2

רק חסר לי הראש והנידל
אההההה.... וגם כמה וינילים
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Ariels


וואלה ! והיום הבאתי
Technics SL-1200MK2

רק חסר לי הראש והנידל
אההההה.... וגם כמה וינילים


אתה צוחק או שבאמת?!?!
אם באמת אז תתחדש אחי!!
Hell_Copter
תתחדש אריאל
כמה נשאר עכשיו בחשבון בנק!??! :disbelief
Ariels
12,000

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
פחות הבעיה היא לקנות
הבעיה היא מי יבריח את זה לישראל



זאת לא בעיה בכלל
כל פעם שאבא שלי הביא לי ציוד מחו"ל הוא לא שילם מכס וזה מאוד פשוט לעבור את זה!

בשדה התעופה יש שני מסלולים, המסלול הירוק והמסלול ששכחתי ת'צבע או ת'שם שלו
המסלול הירוק זה המסלול שלא בודקים לך מכס אלא אם כן חושדים בך מאיזושהי סיבה
והמסלול השני זה המסלול של המכס.

שפשוט יעבור דרך המסלול הירוק ואם באמת אין לך מזל, יתפסו אותו אבל רוב הסיכויים שהוא יעבור שם בלי בעיה.
Agent-Fire
גיל זה ברור שכולם ילכו למסלול הירוק, אבל הקטע הוא שכאשר יש לך זוג קומאפקטים זה פשוט גדול ויכולים לתפוס...

לאבא שלך באמת היה מזל...
וכשתופסים אז צריך לשלם עוד קנס
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement