|
ידעתי שאני ידפק!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אולי במקרה ברננים? |
כן:) |
|
|
| eXeTik |
| עלק! גם אני מתכנן לעבוד שם... כבר קניתי פנס והכל ;) |
|
|
| SiLvErSkY |
יש לי חבר שאבא שלו מפליג וכאלה... קיצר הוא לא מעביר במכס פול דברים לא יודע איך קומבינות או משהו... כל נסיעה שלו הוא קונה לחברים של הבן שלו דברים... בהפלגה האחרונה שלו הוא קנה לבן שלו פלייסטישן 2 ומלא חלקים למחשב בממש גרושים.
אז בקיצור יש מצב... אבל הבעיה היא שלא נעים להגיד לו לך תחפש בחנות הזאת והזאת. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עלק! גם אני מתכנן לעבוד שם... כבר קניתי פנס והכל ;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זיןןןןןןןןןן!!!!!!:)
הם אמרו שהם יתקשרו אלייי חזרה
אני מקווה מאד שהם יתקשרו
כי חבר שלי שעובד שם אמר ש 99 אחוז שאני יתקבל |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
יש לי חבר שאבא שלו מפליג וכאלה... קיצר הוא לא מעביר במכס פול דברים לא יודע איך קומבינות או משהו... כל נסיעה שלו הוא קונה לחברים של הבן שלו דברים... בהפלגה האחרונה שלו הוא קנה לבן שלו פלייסטישן 2 ומלא חלקים למחשב בממש גרושים.
אז בקיצור יש מצב... אבל הבעיה היא שלא נעים להגיד לו לך תחפש בחנות הזאת והזאת. |
תודה אחי:)
אבל אני חושב שאני כבר יקנה בארץ אחרי שאני ירוויח קצת כסף בעבודה |
|
|
| Dj Moriano |
שמע אחי אני הבאתי מבלגיה פטיפון שזה הכי קשה להביא כי זה הכי גדול אבל זה היה סיפור והייתי צריך גם להביא את זה בלי הקופסא לדחוס את זה לכזה תיק יד כי בדרך כלל לא בודקים כאלה תיקים
אבל בכל מקרה לא בדקו לנו אף תיק.....
וגם חבר של חבר של ההורים שלי הביא לי מיקסר מניו יורק אבל לך תדע מתי הוא יסע עוד פעם.....
קומפקט תקנה בארץ לפי דעתי רק אם יש לך מישהו שבטוח יכול להביא לך אז בסדר אבל זה קשה להבריח זוג קומפקט ואם אתה נתפס זה מלללללללאאאאא כסף... מיקסר שווה לקנות בחו"ל כי יש רק 17% מע"מ בלי מכס.... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה שהכי מבעס את אריק זה העובדה שאריאל והוא באים אלי, אריאל רואה ציוד נדלק
יום אחרי זה מושך 9000 שקל מהבנק ומביא שני קומפטים ומיקסר שאריק חולם עליהם חודשים... לך תבין את אריאל שפיצר
|
וואלה ! והיום הבאתי
Technics SL-1200MK2
רק חסר לי הראש והנידל
אההההה.... וגם כמה וינילים |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Ariels
וואלה ! והיום הבאתי
Technics SL-1200MK2
רק חסר לי הראש והנידל
אההההה.... וגם כמה וינילים |
אתה צוחק או שבאמת?!?!
אם באמת אז תתחדש אחי!! |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אריאל
כמה נשאר עכשיו בחשבון בנק!??! :disbelief |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
פחות הבעיה היא לקנות
הבעיה היא מי יבריח את זה לישראל |
זאת לא בעיה בכלל
כל פעם שאבא שלי הביא לי ציוד מחו"ל הוא לא שילם מכס וזה מאוד פשוט לעבור את זה!
בשדה התעופה יש שני מסלולים, המסלול הירוק והמסלול ששכחתי ת'צבע או ת'שם שלו
המסלול הירוק זה המסלול שלא בודקים לך מכס אלא אם כן חושדים בך מאיזושהי סיבה
והמסלול השני זה המסלול של המכס.
שפשוט יעבור דרך המסלול הירוק ואם באמת אין לך מזל, יתפסו אותו אבל רוב הסיכויים שהוא יעבור שם בלי בעיה. |
|
|
| Agent-Fire |
גיל זה ברור שכולם ילכו למסלול הירוק, אבל הקטע הוא שכאשר יש לך זוג קומאפקטים זה פשוט גדול ויכולים לתפוס...
לאבא שלך באמת היה מזל...
וכשתופסים אז צריך לשלם עוד קנס
:rolleyes: |
|
|
|
|