|
hoeveel mods moeten er komen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
ghehehe, ik had voor 5 gestemd:p:p:crazy: :tongue2 |
jij was mijn derde keus :nervous: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik dacht eerst aan henkie..maar toen besefte ik me dat we hem weggejaagd hebben. dus ik zet nu mijn geld in op siesta :) |
Siesta kon niet, want hij zit een hele week in de Ardennen |
|
|
| Jappio |
Doe mij er ook maar 5.. en dan t liefst een btje personen die een hekel aan elkaar hebben (ik noem geen namen! :rolleyes: ) Kunnen ze weer lekker gaan zeuren tegen elkaar welke thread dicht moet en welke er gesloten moeten worden lol..
ik ga dus voor 2 mods (ook al heb ik 5 gestemd) |
|
|
| magrec |
3 mods :)
kheb nu 9 mensen die zich verkiesbaar hebben gesteld :haha:
(3 mods omdat er dan een meerderheid is zeg maar euhm...2-1 zeg maar ietsje democratischer) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Doe mij er ook maar 5.. en dan t liefst een btje personen die een hekel aan elkaar hebben (ik noem geen namen! :rolleyes: ) Kunnen ze weer lekker gaan zeuren tegen elkaar welke thread dicht moet en welke er gesloten moeten worden lol..
ik ga dus voor 2 mods (ook al heb ik 5 gestemd) |
:D lol waarom stem je dan in HEMELSNAAM voor 5 mods :D wat wil je ermee bewijzen? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
:D lol waarom stem je dan in HEMELSNAAM voor 5 mods :D wat wil je ermee bewijzen? |
zich onderscheiden van de rest?:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
zich onderscheiden van de rest?:D:D:D |
netzoals die mensen die op lpf gaan stemmen omdat pim vermoord is :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Muppet |
3 mods is wel goed, als je er meer krijt dan krijg je tussen die 5 ruzie
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| 3 mods vinnik wel goed........in het begin waren het er 2 maar sinds het begin van het holland forum zijn het aantal members toch ietwat toegenomen :) |
|
|
| DjRV |
| 3 mods lijkt mij het meest logische omdat er dan altijd een meederheid kan ontstaan tijdens stemmen of what so ever... |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by DjRV
3 mods lijkt mij het meest logische omdat er dan altijd een meederheid kan ontstaan tijdens stemmen of what so ever... |
Psies lijkt mij ook het meest logische |
|
|
|
|