return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
hoeveel mods moeten er komen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus


ghehehe, ik had voor 5 gestemd:p:p:crazy: :tongue2



jij was mijn derde keus :nervous:
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Miss Proximus


ik dacht eerst aan henkie..maar toen besefte ik me dat we hem weggejaagd hebben. dus ik zet nu mijn geld in op siesta :)


Siesta kon niet, want hij zit een hele week in de Ardennen
Jappio
Doe mij er ook maar 5.. en dan t liefst een btje personen die een hekel aan elkaar hebben (ik noem geen namen! :rolleyes: ) Kunnen ze weer lekker gaan zeuren tegen elkaar welke thread dicht moet en welke er gesloten moeten worden lol..







ik ga dus voor 2 mods (ook al heb ik 5 gestemd)
magrec
3 mods :)

kheb nu 9 mensen die zich verkiesbaar hebben gesteld :haha:

(3 mods omdat er dan een meerderheid is zeg maar euhm...2-1 zeg maar ietsje democratischer)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jappio
Doe mij er ook maar 5.. en dan t liefst een btje personen die een hekel aan elkaar hebben (ik noem geen namen! :rolleyes: ) Kunnen ze weer lekker gaan zeuren tegen elkaar welke thread dicht moet en welke er gesloten moeten worden lol..







ik ga dus voor 2 mods (ook al heb ik 5 gestemd)


:D lol waarom stem je dan in HEMELSNAAM voor 5 mods :D wat wil je ermee bewijzen?
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus


:D lol waarom stem je dan in HEMELSNAAM voor 5 mods :D wat wil je ermee bewijzen?


zich onderscheiden van de rest?:D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus


zich onderscheiden van de rest?:D:D:D


netzoals die mensen die op lpf gaan stemmen omdat pim vermoord is :crazy: :crazy: :crazy:
Muppet
3 mods is wel goed, als je er meer krijt dan krijg je tussen die 5 ruzie

Greetz Muppet
TranceFool
3 mods vinnik wel goed........in het begin waren het er 2 maar sinds het begin van het holland forum zijn het aantal members toch ietwat toegenomen :)
DjRV
3 mods lijkt mij het meest logische omdat er dan altijd een meederheid kan ontstaan tijdens stemmen of what so ever...

Joost008
quote:
Originally posted by DjRV
3 mods lijkt mij het meest logische omdat er dan altijd een meederheid kan ontstaan tijdens stemmen of what so ever...


Psies lijkt mij ook het meest logische
New Wave
Dlie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement