return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Rank 1 Album + DVD...... dr klopt iets niet..
View this Thread in Original format
Apoptosis
k had gister voor de leuk die Symsonic van Rank 1 gehaald, die ene inclusief DVD met hun live-act op Trance Energy...

Leuk cdtje, had express die Japanse versie niet gedownload, dus zaten wel aardige verrassingen tuzzen :toocool:.

Maarrrrr, toen keek k de DVD en wat bleek... ze hebbe volges my 1 nummer eruit geknipt. k miste tog echt 'Down From The Deep', dat nummer tussen Airwave en Awakening :wtf:... Niet dat k er slapeloze nachten van heb ofzow, t boeit my niet zoveel, maar ben toch ff nieuwsgierig hoe dit zit.

Verder wel phat om t weer allemaal terug te zien!! :crazy:
tijs08
ik zou het verder bniet weten.. heb de japanese version! en daar blijft het ook bij! kzag hem vandag inderdaad liggen en ziet er echt heel cool uit! ben ook zeker benieuwd naar die DVD ... gezien het feit dat ik echt helemaal los ging tijdens hun live set op TE...
.... ik wacht het lekker af....
Vnatic
Ik was behoorlijk ed up, dus ik weet de helft van de livest al niet meer, maar die DVD maakt veel goed, ik zal die liveset es downen, om te kijken of er een track uit is...
DJ_Massive
ja klopt Apoptosis
down from the deep is idd uit de dvd geknipz0rt, bij het begin van 'awakening' hoor je nog een stukkie van down from the deep

wel jammer opzich.. is best phatte tune maar ja, alsnog.. vette deeveedee:toocool: :happy2:
John
een beetje een offtopic vraag..maar waarom is er een japanse versie van die cd??? zijn rank 1 daar zo bekend dan?:)
Remy D
Ja heel bekend en de rest ook. Johan Gielen heeft daar zelfs 2 jaar als resident in een club gedraaid toen bijna niemand hem hier nog kon. In my memory was ook eerder uitgekomen in Japan en daar stonden 2 bonustracks op die wij in NL niet er op hebben staan. Waaronder dees DJ Tiesto - Close to you (Magik muzik remix) en dat is echt een SUPER remix.
zarch
quote:
Originally posted by Remy D
In my memory was ook eerder uitgekomen in Japan en daar stonden 2 bonustracks op die wij in NL niet er op hebben staan. Waaronder dees DJ Tiesto - Close to you (Magik muzik remix) en dat is echt een SUPER remix.

TVaag dan. Want die mix is inderdaaad super. Dat is toch best vaag als je die eraf laat. Ach misschien was ie er zelf minder te vreden mee?:conf:
WTB
quote:
Originally posted by zarch

TVaag dan. Want die mix is inderdaaad super. Dat is toch best vaag als je die eraf laat. Ach misschien was ie er zelf minder te vreden mee?:conf:


Dat denk ik niet, het lijkt mij meer voor de hand liggen dat hij dit nummer in Nederland als single uit wil brengen en denkt dat deze beter verkocht zal worden als mensen hem nog niet op cd hebben (wat waarschijnlijk ook het geval zal zijn).

WTB.
John
toch wel vaag.. jammer dat japan zon wereld op zich is... je merkt er geen ruk van op internet. hoeveel japanners zijn er nou geregistreerd op et forum hiero? :D
sja wat wil je met die rot tekens :) ik moet iedere dag weer die kut ondersteuning downloaden als ik per ongeluk naar een japanse site ga :D

nog meer offtopic, maar hoe ziet een japans toetsenbord eruit? ik vraag me af hoe ze dat doen met die tekentjes:)

ontopic: wel leuk voor rank 1 enzo dat ze in japan ook bekend zijn:)
Apoptosis
En hier is t antwoord! Mailtje gekregen van Piet Bervoets op de vraag waarom Down From The Deep eruit was geknipt:

quote:
De reden voor het 'wegknippen' is:

Ze hebben ons verteld dat er problemen waren met de banden. Het exacte
verhaal weten wij ook niet.

Groeten

Piet


ltr :)

Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Apoptosis
En hier is t antwoord! Mailtje gekregen van Piet Bervoets op de vraag waarom Down From The Deep eruit was geknipt:



ltr :)


WTF bedoeld ie nou weer met "de banden" dan???
Raymond
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


WTF bedoeld ie nou weer met "de banden" dan???


De set is opgenomen op een DAT, waarschijnlijk is daar iets fout mee gegaan.....!!!

Maar nou is mijn vraag is dat nummer alleen uit de DVD geknipt of ook van de Audio cd afgehaald ???! Want dat snap ik dan weer niet...... :conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement