|
[19.09.2008] Tiesto - In search of Sunrise @ Sportpaleis Antwerpen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
 |
|
|
| BZRK |
Tickets ondertussen ook op Teleticketservice aan 40€.
Heb er meteen maar besteld :) |
|
|
| TOR |
Niet goedkoop, maar heb nog een FNAC-waardebon liggen :happy2:
Zal de eerstkomende weken 's passeren.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Tickets ondertussen ook op Teleticketservice aan 40€.
Heb er meteen maar besteld :) |
idem |
|
|
| Ouwe Dwaas |
kaartje in de pocket :toocool:
kom samen met een groep.
Keiveel zin in.
Eerst Tiesto 4 uur lang zien draaien op Mysteryland en dan vervolgens de maand erop in Antwerpen, leuk vooruitzicht :toocool: |
|
|
| N.I.C.K.K. |
geen Tiesto voor mij,reeds nog geen 18:sadgreen:
ik vind het erg jammer maja:( |
|
|
| jeronimo_jd |
Ik ga toch ook eens overwegen om hier tickets voor te bestellen. Weet alleen niet of de huidige tiesto isos trance nog genoeg te bieden heeft??
Als ik die video zie van ISOS party in HMH vorig jaar dan krijg ik toch ook zin om da is mee te maken. |
|
|
| christina |
| ik ga niet:toocool: |
|
|
| Synthesia |
Misschien toch ook maar weer eens Tiesto meepikken :)
Die intro van zijn nieuwe ISOS is gewoonweg de beste track van de compilatie imo. |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| heb hier nog een ticket liggen voor de geinteresseerden.. |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| de gwne prijs 40 euro dus... |
|
|
|
|