|
op zoek naar meer (heaven) trance ...
|
View this Thread in Original format
| schepper |
| ben niet zo thuis in de trance . maar ben zot van de heaven cd'tjes . maar heb gelezen dat er geen 6 de meer aan komt . dus wie kan me wat namen geven om zelf een cdke te maken . zowel retro als vers ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er komt wel een 6de Heaven hoor :) |
|
|
| schepper |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er komt wel een 6de Heaven hoor :) |
ow vet , welke datum ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Daarvoor zal je redzone1 eens moeten pm'em, hij stelt die cd's samen. |
|
|
| redzone1 |
Release is voorzien in juli 2008.
Er staat nog geen tracklisting vast.
Heb nog wat weinig vocal classics en nieuwe tracks.
Maar 'k heb nog tijd hé ;) |
|
|
| Real |
| Ik zou Tiesto's In Search Of Sunrise serie zeker eens proberen. :) |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by redzone1
Release is voorzien in juli 2008.
Er staat nog geen tracklisting vast.
Heb nog wat weinig vocal classics en nieuwe tracks.
Maar 'k heb nog tijd hé ;) |
Ik had ook ergens gelezen dat er geen 6e meer zou komen.
Zoveel te beter dat die er toch komt!
Tip: Andy Duguid feat. Leah - Don't belong (Original mix), die past volgens mij goed op een Heaven CD. |
|
|
| Moondust |
aspiral - heavenly
aura - energy transepose
art ethno - hindu tale
serinal - spring of life
onda del futuro - terra
:crazy: |
|
|
| djcresto |
| Alles van Dave Swayze. Dat mis ik toch wel op de vorige heaven cd's. Belgische progressive van de bovenste plank. |
|
|
| redzone1 |
Oei, en die staat ok niet op volume 6 :(
Heb er toch al 2 gebruikt maar ze klinken nu nogal ouderwets en saai.
maar zal er een draaien in de radio show dit weekend :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by redzone1
maar ze klinken nu nogal ouderwets en saai.
|
Dat vind ik niet echt :)
--> Arcane - Somewhere (Dave Swayze Remix) :crazy: |
|
|
| redzone1 |
| Die zal er dan weer WEL op staan, was vergeten dat het ook een Dave Swayze mix was ;) |
|
|
|
|