return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
SMC
View this Thread in Original format
wowsa
Olov
Jäpp det där blir nog mumma... frågan är bara vem som spelar på vilken dag, kan bli lite knepigt att ta ledigt. :whip:
Laszlo
Årets tjockste lina by far så här långt. Av vad jag hört så spelar Tongen dag 1 och SOS dag 2, vilket räcker för mig. Resten är ju bara bonus :)
wowsa
quote:
Originally posted by Olov
Jäpp det där blir nog mumma... frågan är bara vem som spelar på vilken dag, kan bli lite knepigt att ta ledigt. :whip:

desyn känns givet :D
Laszlo
Nå, vem ska gå? Och ännu viktigare - vem har förfest? :)
Braxen
jag kliver onsdag, blir nog den vanliga förfesten hos en polare på kungsholmen .. om så blir fallet så är du nog välkommen laszlo :) .. gäller dig me sam men du tvekar ju .. :rolleyes:
Laszlo
quote:
Originally posted by Braxen
jag kliver onsdag, blir nog den vanliga förfesten hos en polare på kungsholmen .. om så blir fallet så är du nog välkommen laszlo :) .. gäller dig me sam men du tvekar ju .. :rolleyes:

Vem i bävern har sagt att jag tvekar? Svarade ju dig på msn inatt när jag kom hem =)
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
Vem i bävern har sagt att jag tvekar? Svarade ju dig på msn inatt när jag kom hem =)

..heter du Sam ? :)
Laszlo
quote:
..heter du Sam ? :)

Lovar att läsa hela inlägget nästa gång :clown:
Braxen
När kommer du upp Laszlo ? vad har du för planer ?

Laszlo
quote:
När kommer du upp Laszlo ? vad har du för planer ?

Jag har spelning imorgon som jag måste försöka byta bort så jag vet inte hur planerna ser ut riktigt ännu. Jävla skit.
Aendy
Hur ser fördelningen över dagarna ut? Någon som vet. Är ledig fredag så det finns ju ett klart sug att svänga de lurviga på torsdagkväll...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement