|
SMC
|
View this Thread in Original format
| wowsa |
 |
|
|
| Olov |
| Jäpp det där blir nog mumma... frågan är bara vem som spelar på vilken dag, kan bli lite knepigt att ta ledigt. :whip: |
|
|
| Laszlo |
| Årets tjockste lina by far så här långt. Av vad jag hört så spelar Tongen dag 1 och SOS dag 2, vilket räcker för mig. Resten är ju bara bonus :) |
|
|
| wowsa |
| quote: | Originally posted by Olov
Jäpp det där blir nog mumma... frågan är bara vem som spelar på vilken dag, kan bli lite knepigt att ta ledigt. :whip: |
desyn känns givet :D |
|
|
| Laszlo |
| Nå, vem ska gå? Och ännu viktigare - vem har förfest? :) |
|
|
| Braxen |
| jag kliver onsdag, blir nog den vanliga förfesten hos en polare på kungsholmen .. om så blir fallet så är du nog välkommen laszlo :) .. gäller dig me sam men du tvekar ju .. :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
jag kliver onsdag, blir nog den vanliga förfesten hos en polare på kungsholmen .. om så blir fallet så är du nog välkommen laszlo :) .. gäller dig me sam men du tvekar ju .. :rolleyes: |
Vem i bävern har sagt att jag tvekar? Svarade ju dig på msn inatt när jag kom hem =) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vem i bävern har sagt att jag tvekar? Svarade ju dig på msn inatt när jag kom hem =) |
..heter du Sam ? :) |
|
|
| Laszlo |
..heter du Sam ? :) |
Lovar att läsa hela inlägget nästa gång :clown: |
|
|
| Braxen |
| När kommer du upp Laszlo ? vad har du för planer ? |
|
|
| Laszlo |
När kommer du upp Laszlo ? vad har du för planer ? |
Jag har spelning imorgon som jag måste försöka byta bort så jag vet inte hur planerna ser ut riktigt ännu. Jävla skit. |
|
|
| Aendy |
| Hur ser fördelningen över dagarna ut? Någon som vet. Är ledig fredag så det finns ju ett klart sug att svänga de lurviga på torsdagkväll... |
|
|
|
|