| NoModE |

Klikk på bildet for en større utgave.
Lørdag 31. mai er det klart for et nytt CLUB-WONDERLAND og da skal det feires 9årsdag :)
Det blir 2 avdelinger denne gangen med 5 dj's i hver av dem.
De første platene starter å spinne klokken 22:00 og det hele avsluttes klokken 03:30.
Følgende DJ's vil stå for musikken:
Rom 1
BooH - Bluefunk - M Pete - MRTee - 2maZZo
Rom 2
Chiad - reug-baa - Magik J - Area 51 - NoModE
Det er ingen grunn til å sitte lenge på vorspiel, for som dere ser blir det mye bra å få med seg fra første stund:)
Som vanlig serveres det beste innen elektronisk musikk av byens fantastiske djs og det visuelle vil bli tilfredsstilt med dekorasjoner, vakre lys og laser:)
HUSK!!!
NÅR DET ER BURSDAG, DA KOMMER VI TIDLIG.
Velkommen til wonderland!
www.club-wonderland.com |
|
|