return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
[Trondheim] 31.05.2008: 9 år med CLUB-WONDERLAND @ Gullbar
View this Thread in Original format
NoModE


Klikk på bildet for en større utgave.


Lørdag 31. mai er det klart for et nytt CLUB-WONDERLAND og da skal det feires 9årsdag :)

Det blir 2 avdelinger denne gangen med 5 dj's i hver av dem.
De første platene starter å spinne klokken 22:00 og det hele avsluttes klokken 03:30.


Følgende DJ's vil stå for musikken:

Rom 1
BooH - Bluefunk - M Pete - MRTee - 2maZZo

Rom 2
Chiad - reug-baa - Magik J - Area 51 - NoModE

Det er ingen grunn til å sitte lenge på vorspiel, for som dere ser blir det mye bra å få med seg fra første stund:)

Som vanlig serveres det beste innen elektronisk musikk av byens fantastiske djs og det visuelle vil bli tilfredsstilt med dekorasjoner, vakre lys og laser:)

HUSK!!!
NÅR DET ER BURSDAG, DA KOMMER VI TIDLIG.

Velkommen til wonderland!
www.club-wonderland.com
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement