return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Little Yonatan
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
הנה מין קטע דמו/כאבר שהכנתי עם חבר שלי בשתי גירסאות שההבדל זה המהירות....
תשמעו ותגיבו!!!
:tongue3

Little Yonatan 140 BPM

Little Yonatan160 BPM

:disbelief :thepirate :eyespop: :crazy: :tongue2 :haha: :toocool: :happy2: :gsmile:
arik
חמוד מאד:)
אבל אני לא חושב שזה יגיע לאינרסיטי
:D
MoSH_MaN
תודה לפחות שהגבת
:D
Agent-Fire
Hehe
יצא מגניב ביותר
:crazy: :crazy: :crazy:
Dj Moriano
חחחח

יצא חמוד....
DjChook
חחחח קטע חמוד

ה 140 יותר יפה

ה 160 מוגזם המהירות

בעיקרון , אבל הייתם צריכים יותר טיפה לשחק עם המלודי

כי זה כזה נשמע דבילי שזה האמיתי

צריך לקטוע יותר צלילים...

לא משנה
העיקר שזה יצא חמוד

עם מה עשיתם ?
MoSH_MaN
פרוטי לופס...אמרתי שזה סתם
Flotser
קטע חזק אחי,
אם אני לא אשמע עוד יבוא לי כריז:crazy:

באמת ניחשתי שעשית את זה עם פרוטי לופס, ובעיקר יפה הסוף :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement