|
Little Yonatan
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
הנה מין קטע דמו/כאבר שהכנתי עם חבר שלי בשתי גירסאות שההבדל זה המהירות....
תשמעו ותגיבו!!!
:tongue3
Little Yonatan 140 BPM
Little Yonatan160 BPM
:disbelief :thepirate :eyespop: :crazy: :tongue2 :haha: :toocool: :happy2: :gsmile: |
|
|
| arik |
חמוד מאד:)
אבל אני לא חושב שזה יגיע לאינרסיטי
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
תודה לפחות שהגבת
:D |
|
|
| Agent-Fire |
Hehe
יצא מגניב ביותר
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Dj Moriano |
חחחח
יצא חמוד.... |
|
|
| DjChook |
חחחח קטע חמוד
ה 140 יותר יפה
ה 160 מוגזם המהירות
בעיקרון , אבל הייתם צריכים יותר טיפה לשחק עם המלודי
כי זה כזה נשמע דבילי שזה האמיתי
צריך לקטוע יותר צלילים...
לא משנה
העיקר שזה יצא חמוד
עם מה עשיתם ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| פרוטי לופס...אמרתי שזה סתם |
|
|
| Flotser |
קטע חזק אחי,
אם אני לא אשמע עוד יבוא לי כריז:crazy:
באמת ניחשתי שעשית את זה עם פרוטי לופס, ובעיקר יפה הסוף :tongue3 |
|
|
|
|